Utazás

Két napra elmentem a világból – Dráva Hotel: Open for All

Alapvetően nem sokat utazom az országon belül, ami valahol az én hiányosságom, bár az is igaz, hogy soha nem is szerettem annyira a wellness hétvégéket. Néha viszont úgy érzi az ember, hogy az aktív kikapcsolódás helyett tényleg szüksége van a feltöltődésre. Egy elég kemény időszakon voltam túl, amikor mindenem jelezte, hogy nekem most el kell mennem valahová és pihennem kell. Szándékosan nem egy külföldi várost választottam, mert tudtam, hogy akkor nem lenne megállás, nekem pedig most nem az egész napos sétákra és felfedező túrákra van szükségem.

A választásom Harkányra és a Dráva Hotelre esett, ahol már több ismerősöm és barátom is járt korábban. Lehet, hogy furcsán hangzik, de egyedül mentem a wellness hétvégére, aminek az az oka, hogy az ottlétem alatt csak a szobám, a wellness részleg és az étterem közötti vonalon tartózkodtam, mert tényleg csak pihenni akartam. Épp ezért volt fontos, hogy megkapjak minden olyan élményt, amire ehhez szükségem volt.

Harkány autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető, jelen esetben én most az utóbbi közlekedési formát választottam, és vonatra, majd távolsági buszra pattantam. Az InterCity a Keletiből kevesebb mint 3 óra alatt ért Pécsre, és onnan az autóbusz kb. 40 perc alatt ér Harkányba.

A szálloda főépületében kaptam a szobámat, így közel voltam mindkét fontos objektumomhoz, a wellnesshez és az étteremhez. Persze, a teljes elvonulás érdekében választhattam volna egy apartmanházat, vagy a kert másik részében lévő hátsó épületszárnyat is. Mivel viszonylag korán érkeztem, és a szobám még nem volt kész, ezért a wellness felé vettem az irányt, ahol a klasszikusnak mondható finn- és infraszaunák, valamint gőzkabin mellett sószoba is található. Természetesen nem maradhattak el a vizes kényeztetések sem, mint a jakuzzi, a nyakdögönyöző vagy a pezsgőpad élménye.

Akinek egyébként nem lenne elegendő ennyi wellness élmény, annak jó hír, hogy a harkányi fürdő egész évben nyitva tart. A strandfürdő értelemszerűen a téli időszakban ugyan zárva, de a gyógy- és látványfürdő, valamint a fedett vízi-világ (karbantartás miatt csak 2022. december 1-től) folyamatosan nyitva áll előttünk.

A szállodai alapvetően félpanziós ellátást biztosít, svédasztalos kivitelben, de ebédidőben az a’la carte étlapról vagy a napi menüajánlatból is választhatunk. A hazai- és nemzetközi gasztronómia kedvelői egyaránt megtalálják a számításaikat a reggeli vagy vacsora során. Bár azt megjegyezném, hogy „sajnos” túl nagy a választék a desszertekből, aminek édesszájúként elég nehezen tudtam ellenállni.

Mindössze két nap elegendő volt számomra – igazából többet nem is bírok pihenéssel tölteni –, hogy újult erővel térjek vissza Budapestre. Viszont a pihenés és a feltöltődés legjobb pillanata volt, amikor a második reggelen az étterem felé haladva megpillantottam a szálloda folyósán két lányt kézenfogva sétálni. Úgy éreztem, hogy tényleg jó helyen vagyok és nem csak az épület bejáratára kirakott, szivárványszínű Open For All-matrica mutatja, hogy a szálloda mindenkit szeretettel vár, hanem a vendégek is önmaguk lehetnek a pihenésük alatt.

Erdei Zsolt
Instagram: @ezsoltee

„A szerelemhez minden embernek joga van”

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin