Életmód

A melegeket célozza a Marriott új reklámja

“A Marriott-ban nincs helye az egyenlőtlenségnek. Bárki is sétáljon be, bármely szállodánk ajtaján, mindenkit egyformán üdvözlünk” – köszönti a Marriott nemzetközi szállodalánc a meleg és leszbikus utazókat a külön számukra készített honlapján.

LGBT_carousel_image_c

A globális szállodalánc nagyszabású meleg-szimpátia kampányt indított június elején, ezzel is mutatva, hogy a cég alapvető értéke és vállalati filozófiájának szerves része a tolerancia és az egyenlőség gondolata. A # Love Travels nevet viselő, azonos nemű párok és a transzneműek elfogadtatására irányuló közösségi média és marketing kampánya során másságukat vállaló ismert és hétköznapi emberekről készítettek fotósorozatot és videót.

140545_LGBTWeb_Home_Family

A kampány arca az NBA profi kosárlabda játékosa Jason Collins, aki egy éve állt ki másságának vállalásával a nyilvánosság elé, és a hotel egyik alkalmazottja Talisha Padgett-Matthews.

LGBT_carousel_image_a

A Marriott szállodalánc évek óta fő szponzora a melegfelvonulásoknak, a hétfőn indult meleg kampánya egybeesik a júniusban zajló, több százezer embert vonzó Pride fesztiválok eseményével Washingtonban, New Yorkban és Los Angelesben.

https://www.youtube.com/watch?v=qtU-Myi2e0w

Forrás: Skift.com

 

Previous post

Útjára indult Banglades első melegmagazinja

Next post

Zászlót bontott a Starbucks a Nemzetközi Pride Hónapért