Kultúra

Kis színes reklámtörténelem – A szivárvány színeiben

 

Javában tart az idei LMBT Történeti Hónap, tele érdekes – és legtöbbször ingyenes – programokkal, a kocsmakvíztől a kerekasztal-beszélgetéseken át a Wikipedia-szerkesztő maratonig. A rendkívül színes programok között a pink marketing, azaz a közösséget megcélzó hirdetési stratégia jelenségével is megismerkedhetünk.

Mik voltak a pink marketing legfontosabb mérföldkövei? Hogyan jelenítették meg az LMBTQ közösséget a reklámokban az évtizedek során? Miként vált problémává napjainkban a pinkwashing jelensége? Hogyan alakult a pink marketing Magyarországon? Miért jó célközönség az LMBTQ közösség a piac számára? Mely márkák számára lehet értékes a közönség? És mennyire befogadó a piac napjainkban?

 

 

Érdekes hirdetések, vicces és megható reklámok, kis magyar reklámipari és piaci érdekességek, stratégiák. Az LMBTQ-marketing múltja, jelene és jövője című előadással február 10-én 18:30-kor várnak mindenkit a Gagában (Dohány utca 22.) a szervezők, akik alaposan ismerik a témát.

Az LMBTQ-aktivista és újságíró Kanicsár Ádám András – akivel nemrég készítettünk interjút az 8. LMBT Történeti Hónap kapcsán – a pink marketing történelméről mesél, Erdei Zsolt, a Humen Media és a Pink Budapest ügyvezetője, a pink marketing hazai szakértője pedig a nemzetközi és magyar piacról, illetve a közönségről és a márkák hozzáállásáról tart előadást.

Az előadás az LMBT Történeti Hónap programjának része.

 

Az LMBTQ-marketing múltja, jelene és jövője
Kanicsár Ádám András és Erdei Zsolt előadása
Időpont: 2020. február 10. 18:30–19:30
Helyszín: Gaga Pop Up Queer Bar & Club, Dohány utca 22, 1074 Budapest

A rendezvény ingyenes és az előadást élőben is követhetjük a Facebookon.

 

 

Previous post

LMBTQ-jogokról népszavaznak a svájciak

Next post

Az elvált apuka még drag queennek is beöltözött a lánya kedvéért