A melegeket célozza a Marriott új reklámja
„A Marriott-ban nincs helye az egyenlőtlenségnek. Bárki is sétáljon be, bármely szállodánk ajtaján, mindenkit egyformán üdvözlünk” – köszönti a Marriott nemzetközi szállodalánc a meleg és leszbikus utazókat a külön számukra készített honlapján.
A globális szállodalánc nagyszabású meleg-szimpátia kampányt indított június elején, ezzel is mutatva, hogy a cég alapvető értéke és vállalati filozófiájának szerves része a tolerancia és az egyenlőség gondolata. A # Love Travels nevet viselő, azonos nemű párok és a transzneműek elfogadtatására irányuló közösségi média és marketing kampánya során másságukat vállaló ismert és hétköznapi emberekről készítettek fotósorozatot és videót.
A kampány arca az NBA profi kosárlabda játékosa Jason Collins, aki egy éve állt ki másságának vállalásával a nyilvánosság elé, és a hotel egyik alkalmazottja Talisha Padgett-Matthews.
A Marriott szállodalánc évek óta fő szponzora a melegfelvonulásoknak, a hétfőn indult meleg kampánya egybeesik a júniusban zajló, több százezer embert vonzó Pride fesztiválok eseményével Washingtonban, New Yorkban és Los Angelesben.
#LoveTravels with Tosh and Carmine
This couple has joined with Marriott International to share their true love for each other in the #LoveTravels campaign. Subscribe to Marriott on YouTube – h…
Forrás: Skift.com