Kultúra

A Kacsamesék meleg apukái jelentik a legnagyobb problémát a járvány közepén

 

Az 1987-ben bemutatott, legendás animációs sorozat után harminc évvel a Disney úgy gondolta, hogy leporolja a Kacsameséket. A reboot sorozatban nemrég mutatkoztak be az egyik új karakter, Violet szülei. A szivárványcsaládban két apuka neveli a kislányt, aki Tiki, Niki és Viki osztálytársa.

A sorozat egyik producere, Frank Angones a blogján úgy ír az apukákról, hogy ők csupán háttérszereplők, akik eddig még nem is szólaltak meg. A Kacsamesék folytatásában a Disney igyekezett egy modern világot ábrázolni, így a karakterek is sokszínűek, de ahogy Angones is elismeri, az LMBTQ reprezentáción még nem dolgoztak eleget.

 

 

Csakhogy már ez a két szótlan háttérszereplő is sok a legendás One Million Moms nevű szervezetnek, akik a tomboló koronavírus-járvány közepén ismét találtak valamit, amin felháborodhatnak.

„Nyilvánvaló, hogy ez a bizonyos producer nem fogja annyival befejezni a gyerekek agymosását, hogy a homoszexuális párkapcsolatokat a normalitás álarca mögé rejtve mutatja meg nekik.”

Azon nyomban bojkottot is hirdettek a Disney ellen. A rutinos bojkottló anyukáktól időnként megijednek a szórakoztatóipari fejesek, pedig csak egy kicsit kell megkapargatni a felszínt: nemhogy egymillióan nincsenek, de még a saját honlapjukon is csupán annyit állítanak, hogy egymillió anyukát szeretnének összegyűjteni. És hogy hol tartanak?

4.787 követőnél a Twitteren.

De még ha el is érnék az egymilliós számot, a 328 milliós Egyesült Államokban azzal csupán megközelítenék az amerikai transznemű közösség méretét. Eközben csak a RuPaul’s Drag Race 2,3 millió követőt tud felmutatni a Facebookon, Ellen DeGeneres pedig 35 milliót.

Szóval van még hová fejlődniük az anyukáknak, akik a mindenféle petíciózásaik során 5.000 és 17.000 közötti aláírásokat képesek összegyűjteni legjobb esetben is.

Ennél egy fokkal fajsúlyosabb versenyző a Kacsameséken való kiakadásban Ken Ham. Az úriember egy olyan „történelmi múzeum” tulajdonosa, amit az evolúciót elvető, helyette a teremtésben hívő kreacionisták hoztak létre. A tematikus parkként működő intézményben kiállították például Noé bárkájának méretarányos “másolatát” is, aminek karácsonyi szivárványos díszkivilágításával pár éve szimbolikusan is visszavették a szivárványt a melegektől. Ham most egy Facebook-posztban rohant ki a Disney ellen:

„A Disney folytatja az LMBTQ propaganda könyörtelen és szégyenteles nyomulását a gyermekekre. Más gyerekműsoraikkal is a melegpropagandát erőltetik, és az új Kacsamesék producere még a sajnálatát is kifejezte, amiért nem a melegek megjelenítése áll a középpontban, hiszen a nyolcvanas évek eredeti műsora „a heteronormatív szerelmekről” szólt. Szóval a Disney több és több teret ad majd a melegpropagandának, hogy ezzel a Biblia-ellenes és bűnös életmóddal, ami tönkreteszi a családokat, a gyermekek agyát mérgezze. Szomorú, hogy a Disney a melegpropagandát erőlteti.”

Szegény Ham a jelek szerint nincs tisztában a tényekkel, mert azért a Disney távolról sem az LMBTQ-jogok élharcosa. A Kszi, Simon (Love, Simon) új tinisorozatát például azért nem vették műsorba, mert az szerintük „túlságosan is felnőtt témájú”.

 

Walt Disney személyesen rúgta ki legnagyobb sztárját melegsége miatt – Humen Online

Filmjeiben, tévéműsoraiban, képregényeiben és vidámparkjaiban a Walt Disney Stúdió egy ideális világot teremtett az ötvenes évek Amerikájában. Saját nevelésű sztárokat tartottak, akik ezt az álomvilágot képviselték. Walt Disney személyesen egyengette a gyerekszínész Tommy Kirk karrierjét, hogy egy napon ő legyen a legnagyobb sztár Hollywoodban. Walt Disney 1954-ben figyelt fel az akkor 13 éves Kirkre egy …

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin