Marketing és kommunikációs gyakornokot keres a Humen Media
Magyarország egyetlen LMBTQ magazinja marketing és kommunikációs feladatokra gyakornokot keres. Az időbeosztásod teljesen tőled függ, segítséget bármikor kaphatsz, ahogy iránymutatást is, de belekóstolhatsz a média különböző szeleteibe is.
Kit keresünk?
• Egy hozzánk hasonlóan életvidám és mosolygós embert, aki szeretne részese lenni a világunknak, egy csapatban dolgozni velünk, és egy Magyarországon teljesen egyedi vállalkozásnál szerezni ismereteket.
• Légy kreatív és nyitott, szeresd elmondani a véleményed!
• Aktív felsőfokú tanulmányokat folytatsz jelenleg.
• Szeresd az embereket, akarj új embereket megismerni és kapcsolatokat építeni!
• Alapvetően magyarul kommunikálunk, de a sok nemzetközi projektünk miatt fontos, hogy ne okozzon gondot az angol (és esetleg más idegen nyelvek) használata írásban és alkalmanként szóban egyaránt.
• Tudd menedzselni az idődet, és összeegyeztetni a tanulmányaiddal a heti 20 munkaórával járó pozíciót – ahol a home office rendszeresen biztosított.
A jelentkezéshez kérjük, küldd el önéletrajzodat az alábbi címre:
👉 Jelentkezés: hungary@humenmedia.com
👉 Határidő: 2019. március 18. 12:00
👉 Tárgy: Humen gyakornok
Hogy pontosabb képet kapj rólunk, íme néhány információ!
Kik vagyunk?
• Egy szuper csapat, akik azon dolgoznak, hogy a legnagyobb szaktudással és szeretettel kiadják – immár hetedik éve – Magyarország egyetlen, havonta ingyenesen megjelenő LMBTQ magazinját, a Humen Magazint.
• Hogy két lapszám között se unatkozzunk, mindennap tartalommal látjuk el a legnagyobb hazai LMBTQ hírportált, a Humen Online-t is.
• Imádjuk, amit csinálunk, és sosem fogyunk ki az öltetekből, ezért további nyomtatott kiadványokon is dolgozunk, mint az évente kétszer megjelenő, angol nyelvű Pink Budapest Guide, és az éves Humen Travel különszám.
• Szeretjük a turizmust és szeretünk utazni, de még jobban szeretjük Budapestet, ezért nagyszabású turisztikai projekteken is dolgozunk.
• A szervezés is az életünk része, ezért különböző rendezvényeken dolgozunk, mint például az éves Humen Fesztivál, a szakmának szóló Pink Marketing Brunch, a Gay Travel Day az Utazás Kiállításon, vagy épp a Mr. Gay Hungary verseny.
• Folyamatosan újabb és újabb projekteket indítunk.
• Nem csak egyszerűen végezzük a munkánkat, hanem társadalmi ügyet képviselünk, és hiszünk abban, amit csinálunk.
• Minden reggel új célokkal kelünk fel, és arra törekszünk, estére elmondhassuk, tettünk valamit a szakmáért, az emberekért.
• Ha már eggyel több embernek mosolyt csalhattunk az arcára, akkor tudjuk, hogy elértük a célunkat.