Valentin-napi reklámmal készült a heteróbarát szálloda
A turizmust különösen nehéz helyzetbe hozta a koronavírus-járvány, ez azonban nem jelenti azt, hogy megfeledkeztek volna a kényszerből távol lévő vendégeikről.
A kifejezetten az LMBTQ közösségnek szánt Axel Hotels szállodaláncnál évekkel ezelőtt úgy gondolták, tréfásan megfordítják a trendeket. Miközben számos szórakozó- és szálláshely külön hangsúlyozza melegbarát mivoltját, az Axel Hotels úgy döntött, a melegbarát helyek párjaként ők heteróbarátként jelennek meg a piacon. (Több között erről is mesélt Juan Julia, az Axel Hotels tulajdonosa – a vele készült interjúnkat itt találjátok.)
Az idei Valentin-napra külön kisfilmet készítettek, amely két nő szerelmének négy állomását állítja sajátos párhuzamba a járvány miatt körülöttünk megváltozott világgal.