Színes

Síron túli meleg szerelem a Doritos új reklámjában

Az amerikai chipsgyártó mexikói részlege egy megható reklámmal készült a Día de los Muertos ünnepe (az ottani halottak napja) előtt.

A 2017-es Coco című animáció világa elevenedik meg a kisfilmben, ezen az ünnepen a családok virágokból és az elhunytak kedvenc ételeiből és italaiból házi oltárokat építenek, ezeket a tárgyakat pedig ajándékként a temetőbe is elviszik. Az ünnep mexikói formája nem kizárólag a elhunytakra összpontosít, az is gyakori szokás, hogy a barátok adnak egymásnak ajándékot, például cukorból készült koponyákat, vagy éppen könnyed és gúnyos sírfeliratot írnak egymásnak.

A „Soha nem késő, hogy az légy, aki vagy” című reklámban egy család látogat ki a temetőbe, és amikor az idős hölgy kimondja, mennyire hiányzik neki az elhunyt testére, Alberto szelleme megjelenik előttük. Ám nincs egyedül, egy másik férfi is előtűnik, és Alberto közli, hogy ő Mario, a társa. A család sóhajtozása közepette a nagyi felkiált: „Micsoda szerencse, már azt hittem, örökké egyedül leszel!”

 

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin