Kultúra

Némileg félreérthetőre sikerült a mosószer-reklám

Végül is, ki nem szereti a nagymosást, ha közben ilyen látvány várja? 

CI1lH2PUkAAf7As
Fotó: Twitter

Az idehaza Omo néven ismert, Unilever által gyártott Surf mosószer érdekes üzenetet választott az egyik Twitteren közölt képükhöz. A három félmeztelen, szennyeskosarakkal körbevett férfi mellé a – ha máshonnan nem, de a Jóbarátokból biztosan jól ismert – „Baby Got Back” című Sir Mix-A-Lot-szám egyik sorát írták kicsit megváltoztatva.

Így lett az „I like big butts and I cannot lie”-ból (Szeretem a nagy fenekeket, nem tagadom) „I like big loads and I cannot lie” (Szeretem a nagy adagokat, nem tagadom). Nem tudjuk, hogy vajon tudatos gay marketingről van-e szó, vagy a posztoló nem is gondolta, hogy ezzel a félreérthető üzenettel a meleg férfiakat is megszólítja – mindenesetre a kép és az üzenet is elég jópofa. A félmeztelen „háztartási hősök” (The Household Heroes) triójából nincs hiány a Surf twitterjén, de eddig nem nagyon kalandoztak ebbe az irányba, hanem elsősorban a hölgyközönséget célozták meg az üzenetekkel – persze minden csak az interpretáción múlik.

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin