Némileg félreérthetőre sikerült a mosószer-reklám
Végül is, ki nem szereti a nagymosást, ha közben ilyen látvány várja?
Az idehaza Omo néven ismert, Unilever által gyártott Surf mosószer érdekes üzenetet választott az egyik Twitteren közölt képükhöz. A három félmeztelen, szennyeskosarakkal körbevett férfi mellé a – ha máshonnan nem, de a Jóbarátokból biztosan jól ismert – „Baby Got Back” című Sir Mix-A-Lot-szám egyik sorát írták kicsit megváltoztatva.
I like big loads and I cannot lie #CleanTune pic.twitter.com/E6ZREEhWmn
— Surf Laundry (@Surfy_UKI) July 27, 2015
Így lett az „I like big butts and I cannot lie”-ból (Szeretem a nagy fenekeket, nem tagadom) „I like big loads and I cannot lie” (Szeretem a nagy adagokat, nem tagadom). Nem tudjuk, hogy vajon tudatos gay marketingről van-e szó, vagy a posztoló nem is gondolta, hogy ezzel a félreérthető üzenettel a meleg férfiakat is megszólítja – mindenesetre a kép és az üzenet is elég jópofa. A félmeztelen „háztartási hősök” (The Household Heroes) triójából nincs hiány a Surf twitterjén, de eddig nem nagyon kalandoztak ebbe az irányba, hanem elsősorban a hölgyközönséget célozták meg az üzenetekkel – persze minden csak az interpretáción múlik.
Chocolate? Or Household Hero? Chocolate. Chocolate and Hero. Chocolate ON Hero. Either way, it’s Chocolate Day. pic.twitter.com/zGVJonwGGx — Surf Laundry (@Surfy_UKI) July 7, 2015