Meleg párral reklámozzák a jegygyűrűt
Ahogy telnek az évek a világ és Európa egyre több országában válik törvényessé az azonos neműek házassága. Csak földrészünkön az elmúlt időszakban lehetővé vált – a teljesség igénye nélkül – Franciaországban, Luxemburgban és Skóciában is, Írországban pedig idén májusban döntenek róla, népszavazás útján.
A fejlődés nemcsak a közgondolkodást, de kereskedelem, a szolgáltatások hozzáállását, reklámpolitikáját is befolyásolja. Egyre több nemzetközi vállalat, márka módosít marketingjén, célzottan a meleg és leszbikus pároknak, személyeknek is készítenek reklámanyagokat.
Így tett legutóbb a Tiffany & Co. is, amelyről legtöbbünknek a Tiffany-üveg néven ismertté vált ólomüveg jut először eszébe, de a profil része a kiegészítők, ékszerek széles skálája – így a jegygyűrűk is.
A cég legújabb reklámkampányában négy heteroszexuális – valójában modell – pár mellett egy ténylegesen házasodni készülő, New York-i azonos nemű pár, két férfi is szerepel.
Korábban a Gap, a Banana Republic és a J. Crew is szerepeltetett már meleg párokat kampányvideóban és plakátokon. Reméljük az idő múlásával ez is egyre természetesebbé válik majd.
Forrás: Elle