ÉletmódUtazás

Megérkezett Budapest legújabb LMBTQ imázsfilmje

A Humen Travel Turisztikai Egyesület által életre hívott Pink Budapest projekt immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban.

Míg a tavalyi Pink Budapest videó főszereplője három egyedülálló fiú volt, három különböző kontinensről, addig az idei imázsfilmben a párok kapták a főszerepet, ezzel is jelezve, hogy Budapest szeretettel várja az azonos nemű párokat is.

 

 

A tavalyi évben indult Pink Budapest LMBTQ turisztikai projektet tizenkét budapesti turisztikai vállalkozás kíséretében hívta életre az LMBTQ marketing és turizmus területén már évek óta tevékenykedő Humen Media Hungary. Az egyesület zászlójára tűzte akkor, hogy Budapestet mint LMBTQ-barát desztinációt népszerűsíti az LMBTQ (leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer) utazók körében, és kiemeli azokat a szolgáltatókat, akik szívesen látják a közösség tagjait.

Az LMBTQ utazók a felmérések szerint az átlagnál – átlagosan kétszer – többet utaznak, és utazásaik során többet is költenek, továbbá előnyben részesítik az LMBTQ-barát hoteleket, éttermeket és turisztikai szolgáltatókat.

A Pink Budapest október végén elindítja weboldalának új verzióját, amely a korábbihoz képest még több funkcióval, interaktív térképpel és hamarosan mobil applikációval is szolgál a Budapestre érkező LMBTQ utazók számára.

De addig is lássuk az új imázsvideót!

 

 

hirdetés
Previous post

Levegő Munkacsoport – Számoljuk fel a légszennyezettséget!

Next post

A magyarok homofóbiája a külvilágnak szól, a magánéletükben inkább elfogadóbbak