Itthon

Már közel 100 márka áll ki a családok sokszínűségéért

Múlt csütörtökön indította legújabb kampányát a Szivárványcsaládokért Alapítvány, amelynek keretében több mint 40 márka állt ki a családok sokszínűségéért.

A márkák – így a Humen Media is – különböző formában fejezték ki a támogatásukat: vannak olyanok, amelyek a közösségi média felületükön osztottak meg egy-egy üzenetet vagy a #acsaládazcsalád kezdeményezés jelképét, a három szivárványszínű figurát. De olyanok is vannak, amelyek külön terméket állítottak az alkalomra.

Azóta viszont további márkák, éttermek, zenekarok, nagykövetségek csatlakoztak #acsaládazcsalád kampányhoz. A több mint 40 újabb cég és öt nagykövetség is egyetértésüket akarják kifejezni azzal, hogy egy gyerek számára a legfontosabb az, hogy szerető közegben, családban nőjön fel.

A csatlakozók között szerepel például a Nescafé, a The Body Shop, a Nature Box, valamint támogatásáról biztosította a kampányt a Budapest Park, az Éva Magazin, illetve a Holland Nagykövetség mellett a Belga, a Finn, az Ír, a Norvég, és a Spanyol Nagykövetség is.

Néhány bejegyzés a közösségi médiából:

Log into Facebook

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

Log into Facebook

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

Log into Facebook

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

 

Log into Facebook

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

 

Log into Facebook

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

 

Az első kampány, amelyben gyűlölködő, bántó, névtelenül feltett kérdésekre válaszoltak szivárványszülők és szakértők, tavaly novemberben indult. Néhány hét alatt a legnagyobb elérésű magyar influncerek álltak ki a kezdeményezés mellett, mint például az RTL műsorvezetője, Istenes Bence, vagy a TV2 egyik arca, Ördög Nóra. Az RTL Klub pedig társadalmi célú hirdetésként vetítette a filmet, illetve az újévi köszöntőjét is a családok sokszínűségének szentelte.

hirdetés
hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb