Itthon

Már közel 100 márka áll ki a családok sokszínűségéért

Múlt csütörtökön indította legújabb kampányát a Szivárványcsaládokért Alapítvány, amelynek keretében több mint 40 márka állt ki a családok sokszínűségéért.

A márkák – így a Humen Media is – különböző formában fejezték ki a támogatásukat: vannak olyanok, amelyek a közösségi média felületükön osztottak meg egy-egy üzenetet vagy a #acsaládazcsalád kezdeményezés jelképét, a három szivárványszínű figurát. De olyanok is vannak, amelyek külön terméket állítottak az alkalomra.

Azóta viszont további márkák, éttermek, zenekarok, nagykövetségek csatlakoztak #acsaládazcsalád kampányhoz. A több mint 40 újabb cég és öt nagykövetség is egyetértésüket akarják kifejezni azzal, hogy egy gyerek számára a legfontosabb az, hogy szerető közegben, családban nőjön fel.

A csatlakozók között szerepel például a Nescafé, a The Body Shop, a Nature Box, valamint támogatásáról biztosította a kampányt a Budapest Park, az Éva Magazin, illetve a Holland Nagykövetség mellett a Belga, a Finn, az Ír, a Norvég, és a Spanyol Nagykövetség is.

Néhány bejegyzés a közösségi médiából:

 

 

 

Az első kampány, amelyben gyűlölködő, bántó, névtelenül feltett kérdésekre válaszoltak szivárványszülők és szakértők, tavaly novemberben indult. Néhány hét alatt a legnagyobb elérésű magyar influncerek álltak ki a kezdeményezés mellett, mint például az RTL műsorvezetője, Istenes Bence, vagy a TV2 egyik arca, Ördög Nóra. Az RTL Klub pedig társadalmi célú hirdetésként vetítette a filmet, illetve az újévi köszöntőjét is a családok sokszínűségének szentelte.

hirdetés
hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
hirdetés