Egy orosz nyomda melegpropagandának nézte a BTS fiúcsapatot
A hírhedt orosz „melegpropangada-ellenes” törvény, amit épp most másoltak le itthon, egészen szürreális eseteket generál. Nem elég, hogy parlamenti képviselők követelték korábban egy Szivárvány nevű jégkrém betiltását, nemrég egy helyi zenei díjátadón a divatoló orosz celebek miatt is melegpropaganda-riadót fújtak a hatóságok.
Ebbe a sorba illeszkedik most egy jekatyerinburgi kávézó esete – a PinkyPop a K-pop tematikára építette fel magát, és rendszeresen nyomtatnak vendégeiknek posztereket, üdvözlőkártyákat és egyéb reklámanyagokat népszerű koreai együttesek fotóival. Ahogy arról a Russian Times beszámol, egy helyi cégnek éppen elküldték a következő megrendelésüket, ahol azonban azonnal elutasították őket, amint meglátták a képeket.
„Megbeszéltük az összes részletet, leadtuk nekik az első rendelést. Amikor a nyomda meglátta a BTS és a Stray Kids fiúcsapatok képeit, elkezdtek ignorálni minket” – meséli a kávézó vezetője. Amikor végre sikerült elérni a nyomdát, kiderült, hogy a tulajdonos melegpropagandának nézi a képeket:
„Jól értem, hogy ezeknek a hagyományostól eltérő szexuális orientációjuk van? Láttam a képeket – még csak nem is titkolják az orientációjukat. Mi ezt nem fogjuk kinyomtatni.”
Amikor a kávézó vezetője megpróbálta felvilágosítani, jött a nyomdász mindent elsöprő érve:
„Azt akarja, hogy a maga gyerekei perverzek legyenek? Ostobaság olyasmit támogatni, ami miatt esetleg nem lesznek majd unokái. Van elég normális ügyfelünk ahhoz, hogy megválogassuk, kivel dolgozunk és kivel nem.”
A BTS anyagai jelenleg a legnagyobb példányszámban fogyó lemezek között szerepelnek világszerte, és a hazájukban, Dél-Koreában elért népszerűségükhöz az is hozzátartozik, hogy nemcsak támogatják az LMBTQ közösséget, de további olyan témákról is beszélnek, amelyek a konzervatív országban általában tabunak számítanak.
Bocsánatot kért az orosz cég, amiért egy szivárványcsalád szerepelt a reklámjukban