Tönkreteszi a karácsonyt a csókolózó pasik reklámja a vallásos csoport szerint
Egy csókolózó férfi párost ábrázoló reklám tönkreteszi a karácsonyt, legalábbis egy vallásos csoport szerint, ami éppen keresett valamit, amin jól felháborodhat.
Az ausztrál Bonds fehérnemű márka az Instagramon osztotta meg az egyik új reklámját. A fotón a való életben egy párt alkotó két férfi, Steve és Nicholas szerepel, a napot egy tál müzlivel és egy csókkal kezdve.
„Az apró pillanatok, amik a karácsonyi időszakot olyan különlegessé teszik”
– szerepel a fotó mellett, ezzel pedig a márka magára rántotta a gyehenna tüzét. (De az ausztrál bozóttüzeket mindenképp.)
A számos pozitív reakció mellett a FamilyVoice Australia nevű vallásos-családvédő szervezet szóvivője, David d’Lima is megjelent, aki ezek szerint a netet túrja alsómárkák reklámjait vizslatva.
„Hogy két férfi szenvedélyesen csókolózzon, miközben csupán egy Bonds alsónadrág van rajtuk, az az év minden részében aligha helyénvaló üzenet, de főleg nem karácsony előtt. A karácsony egy különleges időszak, aminek a családhoz és a hithez van köze. Sok ausztrál család nem fog többé szívesen vásárolni egy olyan cégtől, ami nyilvánvaló módon figyelmen kívül hagyja a születés időszakát. Arra ösztönözzük a márkát, hogy hagyjon fel az azonos nemű viselkedés reklámozásával, és hagyja abba a család és a hit erejének aláásását, különösen karácsony előtt”
– áll a kiadott hivatalos közleményükben.
A Bonds köszöni a figyelmeztetést, de eszük ágában sincs semmin se változtatni. A cég igazgatója, Emily Small rövid úton helyre tette a dolgokat:
„Olyan márka vagyunk, amely az összes ausztrált ünnepli, és a posztban szereplő párnak, valamint mindenki másnak egyenlően különleges és boldog ünnepi időszakot kívánunk.”
Másnap pedig kitettek egy új reklámot, amiben már nem csókolózó pasik szerepelnek. Ezt: