Újabb világmárka jelentett be önálló Pride kollekciót
Alig pár nappal azután, hogy Disneyland és az Adidas előállt idei Pride kollekciójával a svéd eredetű H&M divatcikk vállalat is közzétette sajátját – méghozzá a márka történetében először. A kampány május 31-én csütötörtökön indul, egy nappal a világszerte ünnepelt Pride Month, azaz LMBT-büszkeség hónap előtt.
A kampányhoz olyan közismert személyiségek adták nevüket és arcukat, mint a három évvel ezelőtt előbújt Gus Kenworthy olimpikon, Aja, a RuPaul’s Drag Race kilencedik évadából, valamint az All Stars széria harmadik évadából megismert brooklyni drag queen, Kim Petras popénekes, valamint Gabrielle Richardson és Shaun Ross modellek.
„A H&M hisz abban, hogy mindenkinek joga van azt szeretni, akit akar” – nyilatkozta Andreas Lowenstam, a cég férfi részlegéért felelős vezetője. A különleges alkalomból készült plakátokat egyelőre sajnos csak az amerikai és kanadai üzletekben láthatóak majd, de bízzunk benne, hogy jövőre már globális kampányról lesz szó. A termékek ennek ellenére az egész világon megrendelhetőek
Lowenstam hozzátette, a kollekcióból befolyó bevétel (amely a hetvenes évek ihlette felsőket, nadrágokat és kiegészítőket tartalmaz) 10 százalékát az Egyesült Nemzetek Szervezete Emberi Jogi Irodájának Free & Equal (Szabad és Egyenlő) kampányára ajánlják fel.