Stephen Colbert most a „homofób anyukák egyesületét” figurázza ki
Nemrég írtunk arról a reklámról, amelyet a Campbell’s leveskonzerv legújabb limitált kiadásához készítettek, és amelyben egy meleg pár szerepel a gyermekükkel. Természetesen volt olyan amerikai szervezet, amelyiknek ez is szúrta a szemét.
A One Million Moms nevű csoportosulás rendkívül konzervatív keresztény értékeket képvisel, és kampányaik során szeretnék „megtisztítani” a médiát – és egyben a világot – minden olyan tartalomtól, amely szerintük nem helyénvaló vagy erkölcstelen. Ezek közé tartozik a Cartoon Network Black Jesus című sorozata, a Doritos szivárványszínű chips-e vagy az új Muppet Show, amely szerintük „nem családbarát”.
Ilyen elvakult akciók esetén azonban mindig van egy komikus, akire számíthatunk, hogy viccet csinál az esetből: most éppen Stephen Colbert vállalta magára a „nemes feladatot”. „A One Milliom Moms-t hihetetlenül feldühítette, hogy a Campbell’s melegekkel került kapcsolatba. Psszt, senki ne szóljon nekik Andy Warholról!” – mondja lenti videóban arra utalva, hogy a leveskonzerv piros-fehér csomagolása a pop art emblematikus alakjának köszönhetően vált az egész világon ismertté.