Színes

Megint egy reklámon borult ki kedvenc homofób szervezetünk

16 másodperc elég volt hozzá.

A hozzávalók kiboruláshoz: mogyoróvajas pirítós és két férfi.

 

Alig két hét telt azóta, hogy az amerikai kamuszervezet, a minden LMBTQ tartalom miatt világvégét kiáltó One Million Moms kiborult és petíciózni kezdett egy társkereső alkalmazás reklámján. Akkor az volt a baj, hogy a kisfilmben szereplő fiatal nő megtalálta álmai barátnőjét.

Most egy másik társkereső, az eHarmony reklámja miatt érkezett el a világvége – a nevükkel ellentétben alig pár ezer embert megmozgatni képes, vallással takarózó szervezetet az alábbi 16 másodperc borította ki. A hozzávalók: mogyoróvajas pirítós és két férfi.

 

 

„Az oldal megpróbálja normalizálni és ünnepleni az LMBTQ életmódot azzal, hogy egy homoszexuális párt ábrázol, akik ölelkeznek, etetik egymást, és egyikük megtörli a másik száját” – írta a csoport vezetője, Monica Cole a támogatóiknak kiküldött e-mailben. “Az eHarmony az azonos neműek kapcsolatának népszerűsítésével világossá akarja tenni, hogy hol áll ebben a vitatott témában, ahelyett hogy semleges maradna a kultúrharcban. Aggodalomra ad okot, ahogyan ez a reklám az LMBTQ propagandát tolja, de még nagyobb aggodalomra ad okot, hogy a reklámot akkor sugározzák, amikor valószínűleg gyerekek is nézik a tévét. Ez az eHarmony-reklám agymosást végez a gyerekeken és felnőtteken azzal, hogy érzéketlenné teszi őket a témára, és meggyőzi őket arról, hogy a homoszexualitás természetes, holott a valóságban ez egy természetellenes szerelem, amelyet a Szentírás tilt, ahogyan a házasságtörésben gyökerező szerelem is tiltott. A homoszexualitás erkölcstelen”.

Túl sok erőfeszítést nem fektettek a petíciójuk megfogalmazásába, a két héttel ezelőtti reklámnál is körülbelül ugyanezeket mondták el. Az amerikai szervezetnek a tengerentúlon inkább a sajtója nagy, mint a támogatottsága, ezt jelzi az is, hogy a 300 milliós országban alig hétezren támogatták az online aláírásgyűjtésüket. Fun fact a végére: a kérdéses reklámot még csak nem is az USA-ban, hanem Ausztráliában sugározták.

Az eHarmony egy másik reklámjával tavaly felkerült a legtöbb lakossági panaszt kiváltó tévés reklámkampányok tízes listájára Ausztráliában. Akkor a  leszbikus párt szerepeltető reklámra 9, azaz összesen kilenc panasz érkezett a nézőktől.

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb