Online képzés indul itthon a pink marketingről
A 2016 óta évente megrendezett Pink Marketing Brunch rendezvények során hazai cégvezetők, marketing- és PR-vezetők meséltek arról, hogyan kommunikálnak az LMBTQ közösség felé. Az évek alatt felgyűlt tapasztalataikat most online képzés keretében adják tovább az érdeklődőknek.
Az előremutató hazai reklámok mellett ez a típusú marketing kissé gyerekcipőben jár még itthon, de a cégek figyelme már elkezdett a “pink forint” felé fordulni. Magyarországon egy körülbelül félmilliós közösségről beszélhetünk, a célcsoport pedig viszonylag könnyen elérhető: a felmérések szerint többségük, körülbelül kétharmaduk nagyvárosban él, Budapest ezen belül is felülprezentált.
Ahogy az a CMI és a Humen Media 2019-es felmérésből is kiderül, a különböző LMBTQ híroldalakat, honlapokat, blogokat, podcastokat, vagy tematikus YouTube-csatornákat itthon a válaszadók több mint háromnegyede követi kisebb-nagyobb rendszerességgel.
A most induló online képzés során a résztvevők megismerhetik a pink marketing kialakulásának és nemzetközi térhódításának történetén felül az alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakat és történelmi mérföldköveket egyaránt. A kommunikációs és marketing technikák elsajátítása mellett a képzés során a fő hangsúlyt a gyakorlati példákra és esettanulmányokra helyezik – ehhez a hat alkalmas tanfolyam keretében négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő a saját, megvalósított pink marketing kampányát elemzi az érdeklődőknek, továbbá egy külön alkalmat szentelnek a digitális felületeken történő kommunikációnak is.
A képzés vendégelőadói:
Márkus Éva, marketing- és kommunikációs igazgató (Live Nation CEE)
Kölcsei Gergely, senior brand manager (Coca-Cola Magyarország)
Szerepi Szabolcs, üzletfejlesztési vezető (Etyeki Kúria)
Juhász Emese, marketingvezető (Zsidai Group)
Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)
Az április 8-tól induló online Pink marketing képzésről bővebb információ az alábbi linken érhető el.
JELENTKEZÉS