Pink marketing képzés

A pink marketing az elmúlt években hazánkban is egyre inkább előtérbe került. A nemzetközi márkákon, multinacionális vállalatokon túl már a hazai kis- és középvállalatok is elkezdték megszólítani a magyar LMBTQ közösséget, célzottan kommunikálni feléjük.

A „Pink marketing képzést” a Humen Media Hungary, hazánk egyetlen olyan marketing ügynöksége, média- és rendezvényszervező vállalkozása indítja, amely az LMBTQ célcsoportra fókuszál.

A képzés során a résztvevők megismerhetik a pink marketing kialakulásának és nemzetközi térhódításának történetén felül az alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakat és történelmi mérföldköveket egyaránt. A kommunikációs és marketing technikák elsajátítása mellett a képzés során a fő hangsúlyt a gyakorlati példákra és esettanulmányokra helyezzük. Ehhez a hat alkalmas tanfolyam keretében négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő a saját, megvalósított pink marketing kampányát elemzi az érdeklődőknek, továbbá egy külön alkalmat szentelünk a digitális felületeken történő kommunikációnak is.

A Pink marketing képzést egy gyakorlati projekttel, a résztvevők által elképzelt, saját kampány megvalósítási tervével, és annak prezentálásával, értékelésével zárjuk.

Az online képzés menete

2021. április 8. 17:00-19:00

Előadó: Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)

Kezdjük az alapoknál!

  • Alapfogalmak, fontosabb jelképek és azok történetének megismerése
  • A pink marketing történelme a kezdetektől napjainkig
  • A célcsoport vásárlóereje és a benne rejlő potenciál marketing szempontból

2021. április 15. 17:00-19:00

Előadó: Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)

Hogyan vásárol és utazik a célcsoport? Hogy épül fel a pink marketing?

  • Piackutatási adatok a célcsoport vásárlási szokásairól iparáganként
  • Pink marketing kommunikációs stratégiák – Hogyan szólítsuk meg a közösséget? (hazai és nemzetközi gyakorlati példákkal)
  • Pink marketing a turizmusban – A turizmus egyik legdinamikusabban fejlődő és legértékesebb célcsoportja, az LMBTQ utazó

2021. április 22. 17:00-20:00

Pink marketing a gyakorlatban I.

  1. Hogyan jelenik meg a pink marketing a kultúrában és a szórakoztatóiparban?
    Vendégelőadó: Márkus Éva, marketing- és kommunikációs igazgató (Live Nation CEE)
  2. Pink marketing az FMCG vállalatoknál
    Vendégelőadó: Kölcsei Gergely, senior brand manager (Coca-Cola Magyarország)

Az előadásokat követően kiscsoportos projektfeladatok következnek.


2021. április 28. 17:00-20:00

Pink marketing a gyakorlatban II.

  1. Pink marketing a HoReCa szektorban és a turizmusban
    Vendégelőadó: Juhász Emese, marketingvezető (Zsidai Group)
  2. Célcsoportra szabott speciális termékbevezetés
    Vendégelőadó: Szerepi Szabolcs, üzletfejlesztési vezető (Etyeki Kúria)

Az előadásokat követően kiscsoportos projektfeladatok következnek.


2021. május 6. 17:00-19:00

A célcsoport hatékony megszólítása digitális felületeken

Vendégelőadó: Máté Balázs, ügyvezető (Marketing Professzorok)


2021. május 13. 17:00-20:00

Előadó: Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)

Az én pink marketing kampányom

  • A képzés során elsajátított tudás gyakorlati alkalmazása és prezentálása egy saját projektfeladat prezentálásával
  • Projektfeladat értékelése

Pink marketing képzés ára

Az online képzésen való részvétel díja:

Magánszemélyek: 79.000 Ft / fő
Vállalkozások: 79.000 Ft + Áfa / fő

Jelentkezni az alábbi űrlap kitöltésével lehet.

Pink marketing képzés regisztráció

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
hirdetés
hirdetés
'Fel a tetejéhez' gomb