Hírek

Nemzetközi marketingdíjat kapott a Coca-Cola magyar kampánya

 

 

November 14-én tartották Londonban a European Diversity Awards gálát, ahol a sokszínűség és az esélyegyenlőség érdekében végzett kiemelkedő tevékenységeket ismerik el, valamint az ezen téren indított, példaértékű kezdeményezéseket.

Az év marketingkampánya kategóriában a Coca-Cola magyarországi “Equal Love” kampánya kapott jelölést, és elnyerte a zsűri különdíját.

 

 

A kategória fődíját a Manchester United labdarúgóklub gyűlölet elleni kampánya nyerte.

Mint az emlékezetes, augusztus első napjaiban jelentek meg a szivárványos plakátok a fővárosban a Sziget Fesztivál előtti időszakban. A heteroszexuális pár mellett két azonos nemű pár is szerepelt a plakátokon, amin aztán rendesen felidegelték magukat a homofóbiában politikai tőkét látó csoportok a Pesti Srácoktól kezdve a Mi Hazánk Mozgalmon át a fideszes országgyűlési képviselő Boldog Istvánig – utóbbi bojkottot is hirdetett az üdítőmárka ellen, a Mi Hazánk pedig látványosnak szánt akciókkal próbálta meg felhívni – magára – a figyelmet.

Október közepén aztán a Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya félmilliós büntetést szabott ki a Coca-Colára, mert a fogyasztóvédelem szerint a plakátok károsíthatták a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését.

Londonban ezt tegnapelőtt máshogy gondolták.

 

 

hirdetés
Previous post

Svédországban és Dániában felére csökkent az öngyilkos melegek száma

Next post

Bűnösnek találta a bíróság a homofób támadókat