A Lush Valentin-napkor az azonos nemű párokra is gondol
A nemzetközi és magyar márkák gőzerővel készülnek a Valentin-napra és nem kivétel ez alól a kézi készítésű kozmetikumokat áruló Lush sem. Az 1994-ben alapított cég amellett, hogy napirenden tartja a környezetvédelem ügyét és küzd az állatkísérletek betiltásáért, ugyanígy fontosnak tartja, hogy az azonos nemű párokat is azonos jogok illessék meg.
A Lush legfrissebb Twitter-bejegyzésében rántotta fel a leplet készülő Valentin-napi kampányáról, amely minden párra egyformán gondol.
„Valentin-napi termékeink még jobbak, ha van kivel megosztanod őket” – olvasható a fotót kísérő szövegben.
Nem ez az első alkalom, hogy a Lush kiáll az LMBT-emberek jogaiért. 2015-ben indított kampányukban #GayIsOk feliratú szappanokat árultak több, mint 800 üzletükben, így a budapestiekben is.