Itthon

A tévében folytatódik a Szivárványcsaládokért Alapítvány kampánya

Fotó: Szivárványcsaládokért Alapítvány, Facebook

 

Országszerte több mint 200 óriásplakáton, havi- és internetes lapokban már találkozhatunk a Szivárványcsaládokért Alapítvány #ugyanaz kampányával. Ezeken túl azonban a tévében is: az alapítvány közlése szerint a ViacomCBS tévécsatornáin – a Comedy Central, a Paramount Network és az MTV műsorán – társadalmi célú hirdetésként futnak majd a kisfilmek.

A filmek családokat mutatnak három hétköznapi helyzetben: aggódás az orvosnál, szurkolás a gyerek sportmérkőzésén vagy éppen az esti rutin menete. Ezeken a szituációkon keresztül mutatják meg, hogy ami számít, abban nincs különbség. A család az család.

 

A már elindult plakátkampány révén az “#ugyanaz a szeretet” üzenet a falvaktól a városokig és Budapest számos pontjáig eljut. “Fontosnak tartottuk, hogy mindenhová eljuttassuk a szeretet hangját és végre olyan plakátokkal találkozzanak az emberek, ami erről szól. A karácsony előtti időszakban a családok életében ez különösen fontos, így a kampányunk egészen december közepéig fog futni” – jelentette be az alapítvány.

Az akcióval arra hívják fel a figyelmet, hogy miközben a szivárványcsaládok ugyanúgy szeretik a gyerekeiket, gondoskodnak róluk és aggódnak értük, mint az összes magyar család, addig az állam nem biztosít azonos jogokat nekik. Ilyen például, hogy a szivárványcsaládban élő gyerekek csak az egyik, a hivatalosan bejegyzett szülő után örökölhetnek, a másik szülő után nem jogosultak tartásdíjra, ha pedig orvoshoz kell vinni őket, akkor is csak az egyik szülő kaphat információt arról, hogy mi van a gyerekükkel. A kampány az örökbefogadást megnehezítő törvény benyújtásának évfordulójához is igazodik, hiszen egy éppen éve javasolta a kormány, hogy az örökbefogadásoknál a gyermekvédelmi szakemberek döntését felülbírálhassa egy politikus, Novák Katalin családügyi miniszter.

A plakátokon és a kisfilmeken túl négy országos magazin decemberi számában is megtalálható az egész oldalas hirdetés: a JOY, Glamour, Forbes, valamint az ELLE lapjain, illetve számos nagy online hírportál, online magazin oldalán is feltűnik az új kampány bannerek formájában.

A három kisfilmet a YouTube-on is megnézhetitek:

Játszótér

 

Foci

Orvos

 

 

hirdetés
hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
hirdetés