Hírek

Nyerészkedéssel vádolják a divatmárkát a járvány kapcsán

 

Amikor a koronavírus-járvány Amerikába ért és ott is kezdett komoly méreteket ölteni, a Marek + Richard divatmárka Instagramján elindult a „karantén-kiárusítás” beharangozója. A márka főleg a cruise partik közönségre fókuszálva állítja elő ruhadarabjait, a mostani időszakban pedig főleg kiegészítőket, elsősorban a maszkjaikat kezdték el hirdetni.

Azt a márka ugyan hangsúlyozza, hogy ezek a maszkok semmilyen egészségügyi minősítéssel nem rendelkeznek. Emellett a reklámszövegük is csupán annyiból áll, hogy „(otthon) a karanténban is nézz ki jól”. Mégis, a különböző feliratú, mint Daddy, Mask 4 Mask, Cum Whore, vagy Plastic szövegű maszkjaik miatt rögtön tömegek támadták be őket azzal, hogy a mostanra időzített akciójukkal a járványból akarnak hasznot húzni.

 

 

A felháborodás ráadásul egy olyan márkát érint, amelyik évekkel ezelőtt már belefutott egy botrányba. A céget az a házaspár, Robbie Richard és Neil Marek hozta létre, akik a RuPaul’s Drag Race ötödik évadából ismert drag queen, Alyssa Edwards műsorában tartották az esküvőjüket. És ők azok, akik 2016-ban egy szintén nem túl polkorrekt húzással „No Fats, No Fems” feliratú pólóikkal nyomultak.

 

 

Ilyen előzmények után most már egyenesen halálos fenyegetéseket kapnak.

Annyi biztos, hogy a kommunikációjuk nem volt a legprofibb. Azt Robbie Richard is elismerte az Outnak, hogy számos kisvállalkozáshoz hasonlóan hatalmas visszaesést tapasztalnak. Ugyanúgy, mint azok a vállalkozások, amelyek az elmaradó zenei fesztiválok, partik, és rendezvények szervezéséből, vagy kiszolgálásából élnek. És most hiába fogynak a kiegészítőik, a maszkok, ez talán arra elég, hogy ne menjenek végleg csődbe.

„Azt gondolom, elég nehéz a jelen pillanatban haszonszerzéssel vádolni bármelyik kisvállalkozást, amelyik a talpon maradással küzd, de megértjük a helyzet komolyságát, és nekünk is vannak barátaink és családtagjaink, akik betegek. Divatmárkaként rendszerint próbáljuk a dolgokat egy erősen szivárványos és vicces lencsén át nézni, abban a reményben, hogy valakinek feldobjuk a napját ebben a káoszban, ami most körbevesz minket. Nem akarjuk magunkat túl komolyan venni. De ezekben a bizonytalan időkben mindent megpróbálunk, hogy fizetni tudjuk az alkalmazottainkat, és iszonyúan hálásak vagyunk a közösség kitartó támogatásáért.”

A cég a telephelyükön, Dallas környékén a maszkokból a járványhelyzetre való tekintettel adományoz is – természetesen azokat felirat nélküli kivitelben.

 

 

Már most világszerte 170 pride csúszását jelentették be a koronavírus miatt

 

 

Previous post

Nigéria leköszönő érseke szerint a melegházasság a Biblia meghamisítása

Next post

Közösségépítés a klubéletben – miről szól az OMOH?