Hírek

Már a nemzetközi sajtó is Magyarország eurovíziós visszalépéséről cikkezik

Néhány héttel ezelőtt került nyilvánosságra, majd az Index részletesebben is foglalkozott vele, hogy Magyarország 2020-ban nem indul az Eurovíziós Dalfesztiválon.

Az MTVA részéről hetek óta nem kommunikálják, hogy mi áll a döntés hátterében, kizárólag annyit lehet tudni biztosra, hogy a jövőben hazai könnyűzenészeket támogatnának különböző médiamegjelenésekkel.

Az általános vélemény az, hogy valószínűleg most lett elege a kormánynak az eseményt körülvevő LMBTQ-közegből, a multikultiból és a toleranciát támogató kommunikációból.

A kormány és az illetékes minisztérium (EMMI) döntésére mostanra a nemzetközi sajtó is felfigyelt.

 

 

Több idegennyelvű online magazin is cikkezett az elmúlt napokban a magyar könnyűzene-politika változásáról.

A legismertebb a brit The Guardian, amely az LMBTQ-ellenes hangok elszaporodásáról ír és felemlegeti az elmúlt időszak több, nagy sajtónyilvánosságot kapó ügyét: a Coca-Cola plakátkampányt és Kövér László kirohanását azzal kapcsolatban, hogy a normális homoszexuális nem tartja magát egyenrangúnak heteroszexuális társaival.

De ma délelőtt írt bejegyzést az észt Delfi weboldal is – a The Guardian cikke nyomán szintén utána mennek a döntés mögött rejlő okoknak és hasonlóan felemlegetik az elmúlt hónapok közismert ügyeit. Kíváncsian várjuk, hova fodrozódik mindez…

 

hirdetés
Previous post

Színes programokkal készül az AIDS Világnapjára a Budapesti Orvostanhallgatók Egyesülete

Next post

Drag queennek öltöztetett Pokémon figurák a legmelegebb dolog az interneten