Színes

Aláírásgyűjtés indult egy matracreklám ellen, amiért azonos nemű párok szerepelnek benne

Egy fenntarthatóságra törekvő matracgyártó cég legújabb reklámjával sikeresen kivívta egy szélsőjobboldali homofób csoport haragját. Ehhez annyit kellett tennie, hogy azonos nemű párokat ábrázolt egy ágyban..

A One Million Moms petíciót indított, amelyben felszólítja az Avocado Mattress-t, hogy azonnal vonja vissza a Natural Avocado Green matracának nemrégiben megjelent “Natural as Love” reklámját. A One Million Moms weboldalán a reklámot “szexuális perverziónak” nevezte, és a “meleg agenda” részének, amely eltéríti az embereket a Biblia tanításaitól.

Az Avocado Mattressnek szégyellnie kellene magát a reklámja miatt, amiért megpróbálja normalizálni a bűnt azáltal, hogy azonos nemű párokat mutat be az ágyban” – dühöng a One Million Moms. “Az organikus matrac legújabb reklámja nemcsak az azonos neműek kapcsolatát népszerűsíti azzal, hogy egy leszbikus és egy meleg párt mutat be, akik szemmel láthatóan együtt vannak és össze is bújnak, hanem félrevezető módon még dicsőíti is azt.

Az Avocadónál hiszünk abban, hogy a szerelem tiszta, őszintén elkötelezett és mindenekelőtt természetes” – hallható az angol nyelvű reklám narrációjában. Többek között egy idős házaspár és egy anya a gyermekeivel is látható, majd felbukkan egy leszbikus pár, kézenfogva, miközben egy készüléket néznek, majd egy közeli képen egy férfi keze simogat egy lepedővel borított testet, mielőtt visszahúzódik, hogy aztán a kamera egy flanelinges és pólós férfi párt mutasson, akik nevetgélnek és ölelkeznek a lepedők között. Eközben a narrátor elmagyarázza, hogy az Avocado Matracnál a szerelem mindent inspirál, beleértve a “fenntarthatóság iránti elkötelezettséget” is.

Bár a reklám azt állítja, hogy a szerelem tiszta és természetes, a One Million Momsnak más a véleménye: “A homoszexualitásban nincs semmi tiszta vagy természetes.”

A One Million Moms szervezetnek neve ellenére nem egymillió anyuka a tagja. Honlapja szerint a csoport egymillió anyukát keres, hogy harcoljon a szórakoztatóipar és a médiaipar azon kísérletei ellen, amelyek a “bűn normalizálására” és az “azonos neműek kapcsolatának népszerűsítésére” irányulnak.

A petícióhoz eddig kevesebb mint 13 ezer aláírás gyűlt össze, míg a Natural Avocado Green Matrac reklámját már jóval több mint 220 ezer alkalommal nézték meg.

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb