Itthon

Mondd el a véleményed a közösségünkről szóló felmérésben!

Átfogó európai felmérést indított az ELMA (European LGBTQIA+ Media Association), amelynek célja, hogy megvizsgálja, hogyan érzékelik az LMBTQI+ emberek a nekik vagy róluk szóló üzeneteket és információkat.

 

 

A kérdéssor kitér többek között arra, mit érzünk, amikor a média LMBTQI+ embereket említ vagy LMBTQI+ témákat tárgyal, hogyan reagálunk a márkák célzott reklámjaira, valamint mi a benyomásunk az elfogadást és sokszínűséget támogató kampányokról.

A kérdések három témakörre terjednek ki: az LMBTQI+ emberek médiában való megjelenítésére (beleértve magát az LMBTQI+ médiát is), a cégekhez és márkákhoz való viszonyra, amikor azok az LMBTQI+ embereket célozzák, vagy amikor kifejezik a közösség felé a támogatásukat, valamint a turizmusra és arra, hogy egy úti cél elfogadó jellege hogyan befolyásolja utazási döntéseinket.

A magyar nyelvű kérdéssor ide kattintva érhető el, kitöltése körülbelül öt percet vesz igénybe.

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin