Új drag queen lépett előre a legtöbbet követetté Instagramon
Egykori indulók (és győztesek) egy csoportjának látványosan sikerült kihasználnia a RuPaul’s Drag Race adta hírnevet, és mostanra több millió követővel rendelkező digitális influenszerré váltak az Instagramon.
A drag univerzum mainstreamebb, mint valaha, és a növekedés elsősorban 2009-ben indult Drag Race franchise-nak köszönhető. Számos drag queennek hihetetlenül nagy a közösségi médiában a követőtábora, több esetben felülmúlja a mainstream valóságshow-k szereplőiét, mint például a The Bachelor, a Love Is Blind, a The Real Housewives és a Love Island, hogy csak néhányat említsünk.
A legnagyobb követőtáborral rendelkezők listájának élén sokáig a hatodik évad győztese, Bianca Del Rio állt, őt azonban nemrég letaszította Trixie Mattel, a hetedik évad indulója és az All Stars első helyezettje – hívja fel a figyelmet az Out.
Lássuk, kik rendelkeznek a legtöbb Instagram-követővel a Drag Race univerzumból!
10. Sasha Velour (9. évad győztese, 1,8 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
9. Alaska (5. évad, All Stars 2 győztese, 1,8 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
8. Alyssa Edwards (5. évad, All Stars 2, 1,9 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
7. Kim Chi (8. évad, 1,9 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
6. Violet Chachki (7. évad győztese, 2 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
5. Plastique Tiara (11. évad, 2 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
4. Adore Delano (6. évad, All Stars 2, 2,1 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
3. Katya (7. évad, All Stars 2, 2,4 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
2. Bianca Del Rio (6. évad győztese, 2,5 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
1. Trixie Mattel (7. évad, All Stars 3 győztese, 2,7 millió követő)
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Jelenleg Trixie Mattel a legtöbbet követett Drag Race-alumni az Instagramon. Mattelnek 2,7 millió követője van a közösségi hálón, ami a műsoron túl annak is köszönhető, hogy elindult saját, Trixie Cosmetics elnevezésű márkája, turnézik a világban, zsűritag a Queen of the Universe-ben, népszerű YouTube-csatornát vezet, megnyitotta a Trixie Motelt, és rengeteg projektben dolgozik együtt Katyával, a harmadik helyezettel.