Saját termékkel állt ki a transz jogokért a Lush Cosmetics
Van-e jobb dolog, mint egy dolgos hosszú nap után fürdőbombával lepni meg magunkat? Igen! Ha az önkényeztetés mellett még jó ügyet is támogatunk vele. Erről szól a Lush Cosmetics február 15-én indult kéthetes #TransRightsAreHumanRights (A transz jogok emberi jogok) elnevezésű kampánya.
No Title
For the next two weeks, we’re stripping all product from our shop windows to take a deep dive into the discrimination faced by transgender people in North America while discussing how cisgender people can be good allies. #TransRightsAreHumanRights – RT if you stand with us. pic.twitter.com/M3K1Ihdiy8
A kampány sajnos csak Észak-Amerikában elérhető, ott azonban mind a 250 Lush Cosmetics üzletet átalakították, a kirakati képernyőkön transz munkatársaktól vett idézetek és történetek olvashatóak. A boltba belépve az ember kezébe vehet egy-egy kisokost, amelyben tájékozódhat, hogyan válhat a transz jogok támogatójává. Honlapjukon külön oldalt szentelnek a transz történeteknek és hasznos tudnivalóknak.
No Title
YAY LUSH pic.twitter.com/5P3V5Ss0GL
No Title
Our transgender and non-binary Lush staff share their voices about identity and how we can all come together for trans rights. #TransRightsAreHumanRights https://t.co/aKTOElp3tX pic.twitter.com/dSkYUrgnxp
Minden üzletben kapható a különleges, kakaóvajat és szicíliai narancsolajat ötvöző fürdőbomba, a belőlük származú bevétel 100 százaléka az amerikai National Center For Transgender Equality, valamint a kanadai The Canadian Centre For Gender & Sexual Diversity intézeteknek megy.