Miért árul egy vagyonért gyűlölködő dzsekiket a Diesel?
Nem a szemünk káprázik, a Diesel valóban piacra dobott egy dzsekit, amelyen a faggot (magyarul buzi) kifejezés virít. Mindezt 450 dollárért, átszámítva valamivel több, mint 120 ezer forintért.
A sokakat megosztó kabát része a divatmárka Ha(u)te Couture sorozatának, amely olyan olyan ruhadarabokat tartalmaz, amelyeken gyűlölködő, vagy negatív megjegyzések olvashatóak – mind olyan, amelyet a Dieselre tett valaki. Például „A Diesel halott”, „Nem menő többé”.
Bár hozzá kell tenni, hogy kimondottan gyűlölködő beszéd a buzizóson kívül valójában csak két női pólón olvasható: ribanc. Ezt leszámítva a faggot az egyetlen, amely hasonlóan durva nyelvet használ.
A Ha(u)te Couture sorozathoz reklámkampány is készült, amelyben olyan ismert celebritások tűnnek fel, mint Nicki Minaj énekes és a 13 okom volt amerikai kamaszdráma-websorozatból ismert Tommy Dorfman. A fő szlogen pedig: „Minél több gyűlöletet viselsz, annál kevésbé törődsz vele.”