Melegcsók is szerepel a H&M karácsonyi reklámjában
Egy jó karácsonyi reklám egyik legfontosabb kelléke a zene, és ahol Judy Garland Have Yourself a Merry Little Christmas című dala is felcsendül, az máris sok-sok jót ígér. Amikor pedig meglátjuk, hogy a H&M milyen sokszínű társadalmat sorakoztat fel számunkra, akkor máris megkaptuk a tökéletes karácsonyi reklámot.
A divatmárka legújabb reklámjának középpontjában a következő szlogen áll: élvezd az apró pillanatokat! Másfél percen keresztül találkozhatunk olyan pillanatokkal, amelyeket általában nem tekintünk a téli ünnepek csúcspontjának, de mégis megvan a maguk varázsa.
A legtöbbjük nem romantikus, de a jelképes fagyöngy jelentése mégsem maradhatott el, és két férfi lépcsőházi csókjának is szemtanúi lehetünk. Talán akadnak, akik keveslik ezt a pár pillanatnyi reprezentációt, de ha alaposabban megvizsgáljuk a reklámot, észrevehetjük, mennyire sokszínű embereket és egyben párokat sorakoztattak fel.
És bár akad, aki kevésnek gondolja, olyan is volt, aki ezt a közel három másodpercnyi melegcsókot is sokallta a kilencven másodpercnyi heteroszexuális pillanatok között. A reklámra emiatt érkeztek is negatív értékelések a videómegosztó portálon, és emiatt a hozzászólásokat is letiltották. Mindeközben az Instagramon is meggyűlik a baja a H&M-nek a kommenthuszárokkal, akik az LMBTQ közösséget vették célba támadó stílusukkal – számol be róla a Pride, a divatcég azonban állja a támadásokat és megvédi magát.
Nem ez volt az első alkalom és valószínűleg nem is az utolsó, hogy a H&M reklámjaiban queer karakterekkel találkozhatunk. Az pedig, hogy erre ezúttal egy karácsonyi reklámban kerül sor, amely egy családközpontú ünnep, és ami sok LMBTQ embernek igazán nehéz időszak lehet, az főleg sokat jelent a közösség számára.