Még Indiában is vannak meleg párok a reklámokban
Indul az ünnepi szezon Indiában, idén október 30-ra esik a Díváli, a fények ünnepe, ami a hindu vallás egyik legjelentősebb ünnepe. Az ajándékozással is járó időszakban, pont úgy, ahogy nálunk karácsonyt megelőzően, beindulnak a nagy cégek reklámkampányai.
Ami az LMBTQ közösség társadalmi elfogadottságát és jogi helyzetét illeti, Magyarország fényévekkel megelőzi Indiát. Ezért is meglepő, hogy ott mégis meleg pár került az eBay promójába. A reklámkampány a #ThingsDontJudge, azaz a tárgyak nem ítélkeznek jelmondattal fut, erre utal a filmben feltűnő meleg pár tagjának szavai is: „A gyűrű csupán a szerelmet látja.”
eBay India – Things don’t judge
Don’t let the voices hold you back. eBay has products that don’t judge you for who you are or what you believe in. They say just one thing – Live and let liv…
India egyébként is élen jár abban, hogy a XXI. század körülményeihez igazítsa a berögzült társadalmi dogmákat. A Kámaszútra földjén a testiség megélése kifelé zárt, a magánélet és öltözködés szemérmes, a testiség mindennemű megjelenítése obszcénnek számít. Ugyanakkor nem lehet elmenni a nemi úton terjedő betegségek, a nem kívánt terhességek, és a családtervezés fontossága mellett, ezért szemérmesség ide, konzervativizmus oda, óvszerreklám is megjelenthet a tévében. Ami önmagában is forradalmi lenne, arra csak rátesz egy lapáttal, hogy a nagyobb a hatás kedvéért bollywoodi körítéssel és az egyik legnagyobb filmsztárral teszik.
Do The Rex featuring Ranveer Singh Durex ad | #DoTheRex
Watch Ranveer Singh get together with Durex to move like never before! Because when you have great sex, you Do The Rex! To know more, visit: www.DoTheRex.com…