Koreai popsztár a Calvin Klein kampányának új arca
A Calvin Klein 2022 tavaszán indította #mycalvins hashtaggel új fehérneműkampányát, amelyben számos híresség szerepelt már. A divatmárka hivatalos célja, hogy ezzel is kiemelje a sokszínűség szépségét, és hát ha szépségről van szó, a koreai popsztár Wonho ideális választás a kampány arcának. Vagyis hát testének:
Wonho a Monsta X fiúcsapatban kezdte a karrierjét, azonban 2019-ben terjedni kezdett a közösségi médiában egy pletyka vele kapcsolatban állítólagos illegális droghasználatról, ami a gyakorlatban a füves cigit jelentette. A popsztárok, vagyis az idolok feddhetetlen imidzsére sokat adó országban így rövid úton távoznia kellett a csapatából, azonban amint 2020-ban sikerült tisztáznia magát hivatalosan is a vádak alól, menedzsmentje elkezdte szólóelőadóként felépíteni.
Wonho emiatt ma több szempontból is igazi kuriózum a k-pop világában: ritka, hogy egy “erkölcsileg bukott” híresség visszatérjen a szórakoztatóipar élvonalába (főleg ilyen gyorsan), ahogy az is ritka, hogy a hagyományosan lány- és fiúcsapatokat preferáló közegben ezután sikeres szólókarrierje legyen. Az pedig, hogy egy szinte már testépítőket idéző imidzset válasszanak neki, szintén ritkaságszámba megy – pedig hát éppen ez az, ami miatt még annak is megakad rajta a szeme, aki egyébként nem fogyaszt k-popot.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon