Hírek

Két apukás család és csókolózó meleg pár a tévéreklámban

 

A Thomas Cook a világ egyik vezető szabadidős célú utazásszervezője. A cég új, Angliában sugárzott tévéreklámja a sokszínűség jegyében készült, benne a család olyan értelmezésével, amitől garantáltan kiborulna pár magyar politikus. Egyedülálló édesanya a gyermekével, vagy épp két apuka három gyerekkel. A reklámszpotban feltűnik még csókolózó melegpár is, a tetejében pedig egy énekesnő, Stella Talpo adja elő a The Temptations 1966-os klasszikusának feldolgozását. A Get Ready című szerelmes szám márpedig úgy kezdődik, hogy „Nem találkoztam még ilyen lánnyal, akit így szeretnék, mint téged.”

A jó hír az, hogy ez a típusú reklámozás közelebb van hozzánk, mint gondolnánk. A társadalom egyre toleránsabb az LMBTQ közösséggel, mégha a változás üteme nem is szembetűnő, a tendencia mégis egyértelmű. A vállalkozások egyre gyakrabban ismerik fel a közösség vásárlóerejét, vagyis a pink money jelentőségét, és nyitnak feléjük a pink marketing jegyében. Nem elhanyagolható katalizátor, hogy ahogy egyre népszerűbb Magyarország és Budapest a külföldi turisták körében, a pink marketing felbukkanása itthon is egyre természetesebb lesz, ez pedig a közösség láthatóságával együtt hozzájárulhat egy toleránsabb társadalomhoz.

 

No Title

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin