Kellogg’s: Tony a PRIDE-on!
A melegellenes csoportok elítélték a Kellogg’s gabonapehely-gyártó céget, mert Tony, a tigrissel reklámozták a Pride-ot.
Az American Family Association (Amerikai Családok Szövetsége) szerint a vállalat szponzorálta a legújabb atlantai büszkeségmenetet – és betettek egy feltűnő, az ikonikus Tigrist ábrázoló hirdetést az esemény kalauzába, amelyen ez olvasható:
„A Kellogg-nál mi egy kibontakozó kultúra vagyunk, akik elfogadják és tekintettel vannak az alkalmazottak szexuális orientációjára, nemi identitására és kifejeződésére, ezért az összes alkalmazott önazonos és teljesen elkötelezett lehet.”
Néhány hozzászóló az AFA Facebook oldalán bojkottálni akarta a hirdetést, mondván: „csak ott csaphatunk oda ezeknek a vállalatoknak, amerre a szívük húz – a kapzsiság felé!!! Össze kell fognunk és nem adni több pénzt nekik!!!”
Egy másik hozzászólásban azt írják: „Miért használnak egy rajzfilm tigrist? A Camel talpa alatt is forró lett a talaj a rajzfilm tevéjük miatt, aki „gyerekeknek reklámoz cigarettát”. Csak én gondolom így, vagy már Tony is egy szexuális életmódot reklámoz a gyerekeknek?”
„Nem érdekel, hogy az a tigris, vagy bármelyik Kellogg’s dolgozó meleg vagy heteró, alacsony vagy magas, fekete vagy fehér. Tényleg nem érdekel. De hogy egy rajzfilm tigrist használjanak egy szexuális életmód REKLÁMOZÁSÁRA gyerekeknek, az brutális.”
Egy harmadik hozzászóló szerint: „Amit Tonyval csináltak az teljesen undorító. Nem állnak meg, míg minden egyes rajzfilm karakter a világon meleg nem lesz. Ez bűn. Szomorú.”
Ironikus, hogy a vállalat alapítója, John Harvey Kellogg, az önmegtartóztatás szószólója volt, aki kampányolt a maszturbáció és más „kicsapongások” ellen és visszautasította a szexet saját feleségével is.
Bizonyosan nem nézné jó szemmel Tony „vörös zsebkendőjét” sem.
Forrás: PinkNews