Homofób bojkottból hatalmas profit
A One Milliom Moms nevű konzervatív vallásos szervezet – akikről már mi is írtunk egy hasonló ügy kapcsán – homofób érveken alapuló bojkott hirdetett a Doritos nevű chips ellen, amikor kijött annak szivárványos verziója.
A „homofób anyukák egyesülete” mellett a köztudottan konzervatív FOX tévécsatorna egyik műsorvezetője, Todd Starnes is a bojkott mellé állt, amelyben a „keresztényellenes” gyártó, a FritoLay és a PepsiCo az „It Gets Better” nevű LMBT jogi kampánynak adott 10 dollárnyi adomány fejében minden vásárlóhoz eljuttatta a szivárványszínű chipset.
A limitált kiadású ropogtatnivaló 24 óra alatt elfogyott: a Doritos eladási rátája 3%-kal nőtt a kampány óta, míg a cég profitja összességében 10%-kal emelkedett az elmúlt egy hónapban – szóval nincs miért panaszkodniuk.