Hírek

Háborognak a magyar homofóbok a Coca Cola budapesti reklámjai miatt

Mint ahogy pár nappal ezelőtt mi is beszámoltunk róla, Budapest utcáit és aluljáróit járva lépten-nyomon szivárványos plakátokkal és a Love is Love felirattal találkozhatunk a Coca Cola kampányának köszönhetően. Zéró cukor, zéró előítélet – Az idei Sziget Fesztiválra időzítve kerültek ki a közterekre az üdítőital márka új plakátjai: a Coca Cola az elfogadás és a tolerancia jegyében két lánnyal és két fiúval készített szerelmespáros hirdetéseket. Vizuálisan önálló szerepet kapott a kampányban a szivárvány is a Love is Love felirattal együtt, és ezekkel az elkészült anyagokkal már egyre több helyen találkozhatunk.

 

https://humenonline.hu/elontottek-a-szivarvanyos-plakatok-budapestet/

 

Azon sajnos meg se lepődünk, a kampány felháborodást váltott ki a magyar internet erre fogékony bugyraiban. A Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) erre közleményt adott ki, amelyben gyakorlatilag kivonja magát az állásfoglalás alól azzal, hogy nem ők a felelősek a metrós reklámokért, és amúgy is épp hirdetésszervezőt váltanak – számol be az Index.

Először a Pesti Srácok írt arról pénteken, hogy „már Budapestet ostromolja a homoszexuális lobbi„, majd egy online petíció is megjelent, amely egyrészt a hirdető bojkottjára szólít fel, másrészt segítséget kér a plakátok eltávolításában, illetve „a gyermekeket, a családokat és az egész társadalmat megcélzó homoszexuális lobbi megfékezésében„.

De megszólalt a témában Boldog István, a Fidesz országgyűlési frakcióvezető-helyettese is, aki a hirdetésektől nemcsak elhatárolódik, de amíg nem távolítják el azokat, addig ő bizony egyáltalán nem fog Coca-Cola terméket fogyasztani, és mindenki mást is erre buzdít.

Íme a politikus Facebook-bejegyzése teljes életnagyságban:

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin