Egyesek nem tudják magukat túltenni ezen a reklámon
A Hilton szállodalánc legújabb reklámja kiakasztotta az LMBT-ellenes Amerikai Családok Szövetségét (AFA), mivel a képen két férfi látható, felöltözve a paplan alatt.
AFA leginkább azt kifogásolta, hogy a hirdetés, amelyen a két férfi láthatóan felöltözve, mosolyogva bújnak össze a paplan alatt, a Travel + Leisure magazinban jelent meg. A szövetség szerint azért gond ez, mert az újság nem „meleg-specifikus magazin”, így a hirdetésnek nincs helye ott.
Érdemes az egész közleményüket elolvasni: „A Hilton Worldwide sokkolta az olvasókat azzal, hogy egy egész oldalas hirdetést tett közzé két férfival egy ágyban. Ha a Hilton úgy reklámozott volna, hogy a két férfi teniszezik, kártyázik vagy vacsorázik, az teljesen észszerű lett volna. A Travel + Leisure nem egy meleg-specifikus magazin, amelyet a homoszexuálisok otthonába kézbesítenek. Ez egy széles körben megtalálható kiadvány, találkozhatunk vele az orvosnál vagy az autószerelő várótermében is.”
A hotellánc, úgy tűnik, nagy ívben tesz az erősen LMBT-ellenes csoportra. A cég szóvivője azt mondta: „A Hilton Worldwide különböző kultúrák globális vállalata és változatos vendégköre van. Büszkék vagyunk rá, ahogy vendégeink sokszínűségét a reklámjainkban ábrázoljuk.