Drag queen is felbukkan a Gillette legújabb reklámjában
Tovább folytatja a modern férfiképet előtérbe helyező kampányát a Gillette. A spanyol piacra készített reklámban a férfi hírességek egyáltalán nem férfias helyzetekben tűnnek fel- számol be a kreativ.hu.
Nem ez a Gillette első bátor lépése mostanában: májusban bemutatták a transz fiú első borotválkozásáról szóló videót, de a cég nem áll meg itt a többség számára provokatívnak tetsző üzenetek közvetítésében. A toxikus férfiasság elleni, nagy vitákat kiváltó reklámmal megkezdett új arculat jegyében a spanyol piacra szánt reklámban szereplő hat spanyol hírességet sem a borotvareklámok kliséivel ábrázolják.
A Proximity Madrid által fejlesztett film szereplői Pacó Leon és Jesús Vidal színészek, Dani Martín énekes, David Silva és Pau Ribes sportolók illetve Rubén Errebeen fotós és drag queen, akik mindannyian a hagyományos férfiképtől eltérő helyzetekben láthatóak. A futballista David Silva például kisgyerekét ölében tartva pózol a közösségi felületeken, a szinkronúszó Ribes a lábát epilálja a vízbe ugrás előtt, Errebeene pedig Ariel Rec-é, azaz drag alteregójává sminkeli magát.