Színes

A romantikus boys love sorozatokat idéző reklámok Thaiföldről

Bő tíz év alatt a thaiföldi szórakoztatóipar szinte a semmiből építette fel a saját romantikus boys love (BL) sorozatait. Ezekre nemcsak az jellemző, hogy a fiatal, legfeljebb egyetemista korú főszereplőinek a szappanoperák fordulatait idéző bonyodalmak között kell boldogulniuk, de a stúdiók mindezt legtöbbször hangsúlyosan családbarát körítéssel tálalják.

A műfaj sikerét jelzi, hogy a romantikus thai BL sorozatoknak mára a világon mindenhol vannak rajongói, és az olyan slágerdarabokat pedig, mint a TharnType vagy a Bad Buddy, itthon is sokan nézik. Sőt, az előbbi alapját képező regényfolyam magyarul is megjelent és már az ötödik köteténél tart.

Thaiföldön egyáltalán nem szokatlanok a teljesen elborult reklámok egyébként sem, a boys love sorozatok népszerűségét ismerve pedig már nem is meglepő, hogy a BL műfaj kliséit felhasználva az évek során több reklám is készült. Ezek közül a KA kozmetikai márka ajakápolójának szentelt reklámot – ami egy sorozatepizódra hajaz – valamiért mostanában kapta fel a TikTok.

 

 

A kozmetikai márka ugyanerre a koncepcióra építve azonban nemcsak ajakápolót, de fényvédőt is reklámozott már, szereplői pedig olyan sorozatszínészek (First Kanaphan Puitrakul és Up Poompat Iamsamang), akik BL darabokban is játszottak.

 

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin