A Pride még Burger Kinget és Ronald McDonaldot is összehozta
A koronavírus-járvány a világ pride-naptárjait is fenekestül felforgatta. Nem volt ezalól kivétel a Helsinki Pride sem, amelyet eredetileg júniusra terveztek, ám végül múlt héten adott otthont neki a finn főváros.
Az alkalomra számos cég, így a Burger King is külön kampánnyal készült, számol be a Kreatív Online. Méghozzá olyannal, amelyet sokáig emlegetni fognak a gyorséttermek rajongói. A Burger King ugyanis félretette rivalizálást a McDonald’s hálózatával és printhirdetésekben, valamint plakátokon mutatják a csókolózó Burger Kinget és Ronald McDonaldot. „A szeretet mindent legyőz” – olvasható a szlogen.
„Azt gondoltuk, a legjobb mód az értékeink közvetítésére egy mindent elsöprő csók lesz. Azt akartuk megmutatni, hogy a végén a szeretet úgyis mindent legyőz. És azt is tudtuk, hogy a McDonald’s is ugyanezt vallja” – mondta a kampányról Kaisa Kasila, a finn Burger King brand menedzsere. A kampányon a Bk belső kreatív csapata mellett a TBWA Helsinki dolgozott.