Lifestyle

A #MeToo mozgalom inspirálta a legújabb Gillette reklámot

A #MeToo mozgalom áll a középpontban a Gillette legújabb reklámjában, amellyel a férfiakról alkotott sztereotípiákat szeretnék ledönteni.

A We Believe: The Best a Man Can Be című kisfilmben azokkal az attitűdökkel és viselkedésformákkal találkozhatunk, amelyek az erőszakot és a szexuális bántalmazást részesítik előnyben.

Minták, amelyeket túl sokat látunk és hallhattunk, és a képernyő előtt ülő fiatalabb generáció nincs mindig tisztában azzal, hogy egy férfinak nem feltétlenül kell így viselkednie ahhoz, hogy férfi legyen – írja az Advocate.

A „mérgező férfiasság”-nak több mellékterméke is megjelenik. Ilyen az, amikor a fiúk verekednek egymással, amikor a vígjátéksorozatokban nevetség tárgyává teszik a nőket, vagy amikor a munkahelyen az emberek nem tisztelik egymás intim zónáját. Ezekre sokszor csakis egy magyarázatot kaphatunk: A fiúk már csak ilyenek.  

A Gillette reklám azt akarja bizonyítani, hogy ezen könnyen lehet változtatni. A férfiak példát mutathatnak a fiatalabb generációknak és nem kell feltétlenül követniük az említett viselkedésformákat. Hiszen azok a kisfiúk lesznek a holnap férfijai, akiknek ma még példát mutatnak.

Íme a teljes reklámfilm, amely szemmel láthatóan rendkívül megosztó. A YouTube-videó alatt jelenleg 217 ezer Tetszik és 577 ezer Nem tetszik reakció van.

We Believe: The Best Men Can Be | Gillette (Short Film)

Bullying. Harassment. Is this the best a man can get? It’s only by challenging ourselves to do more, that we can get closer to our best. To say the right thi…

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb
buy ivermectin online how to get ivermectin