Pink marketing képzés
A pink marketing az elmúlt években hazánkban is egyre inkább előtérbe került. A nemzetközi márkákon, multinacionális vállalatokon túl már a hazai kis- és középvállalatok is elkezdték megszólítani a magyar LMBTQ közösséget, célzottan kommunikálni feléjük.
A „Pink marketing képzést” a Humen Media Hungary, hazánk egyetlen olyan marketing ügynöksége, média- és rendezvényszervező vállalkozása indítja, amely az LMBTQ célcsoportra fókuszál.
A képzés során a résztvevők megismerhetik a pink marketing kialakulásának és nemzetközi térhódításának történetén felül az alapvető, a célcsoporttal kapcsolatos fogalmakat és történelmi mérföldköveket egyaránt. A kommunikációs és marketing technikák elsajátítása mellett a képzés során a fő hangsúlyt a gyakorlati példákra és esettanulmányokra helyezzük. Ehhez a hat alkalmas tanfolyam keretében négy vállalati marketinges és kommunikációs szakértő a saját, megvalósított pink marketing kampányát elemzi az érdeklődőknek, továbbá egy külön alkalmat szentelünk a digitális felületeken történő kommunikációnak is.
A Pink marketing képzést egy gyakorlati projekttel, a résztvevők által elképzelt, saját kampány megvalósítási tervével, és annak prezentálásával, értékelésével zárjuk.
Az online képzés menete
2021. április 8. 17:00-19:00
Előadó: Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)
Kezdjük az alapoknál!
- Alapfogalmak, fontosabb jelképek és azok történetének megismerése
- A pink marketing történelme a kezdetektől napjainkig
- A célcsoport vásárlóereje és a benne rejlő potenciál marketing szempontból
2021. április 15. 17:00-19:00
Előadó: Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)
Hogyan vásárol és utazik a célcsoport? Hogy épül fel a pink marketing?
- Piackutatási adatok a célcsoport vásárlási szokásairól iparáganként
- Pink marketing kommunikációs stratégiák – Hogyan szólítsuk meg a közösséget? (hazai és nemzetközi gyakorlati példákkal)
- Pink marketing a turizmusban – A turizmus egyik legdinamikusabban fejlődő és legértékesebb célcsoportja, az LMBTQ utazó
2021. április 22. 17:00-20:00
Pink marketing a gyakorlatban I.
- Hogyan jelenik meg a pink marketing a kultúrában és a szórakoztatóiparban?
Vendégelőadó: Márkus Éva, marketing- és kommunikációs igazgató (Live Nation CEE) - Pink marketing az FMCG vállalatoknál
Vendégelőadó: Kölcsei Gergely, senior brand manager (Coca-Cola Magyarország)
Az előadásokat követően kiscsoportos projektfeladatok következnek.
2021. április 28. 17:00-20:00
Pink marketing a gyakorlatban II.
- Pink marketing a HoReCa szektorban és a turizmusban
Vendégelőadó: Juhász Emese, marketingvezető (Zsidai Group) - Célcsoportra szabott speciális termékbevezetés
Vendégelőadó: Szerepi Szabolcs, üzletfejlesztési vezető (Etyeki Kúria)
Az előadásokat követően kiscsoportos projektfeladatok következnek.
2021. május 6. 17:00-19:00
A célcsoport hatékony megszólítása digitális felületeken
Vendégelőadó: Máté Balázs, ügyvezető (Marketing Professzorok)
2021. május 13. 17:00-20:00
Előadó: Erdei Zsolt, alapító-ügyvezető (Humen Media Group)
Az én pink marketing kampányom
- A képzés során elsajátított tudás gyakorlati alkalmazása és prezentálása egy saját projektfeladat prezentálásával
- Projektfeladat értékelése
Pink marketing képzés ára
Az online képzésen való részvétel díja:
Magánszemélyek: 79.000 Ft / fő
Vállalkozások: 79.000 Ft + Áfa / fő
Jelentkezni az alábbi űrlap kitöltésével lehet.