Kivágták a szivárványcsaládot egy reklámból a szitkozódó kommentek után
Özönlöttek a gyűlölködő megjegyzések a brit McCain Oven Chips közösségi oldalán, miután a cég 60 másodperces televízióreklámjában nem egészen egy másodpercre feltűnt két apuka is a másfél éves gyermekükkel.
A kommentelők az édesapákat pedofilokhoz hasonlították, betegnek, perverznek bélyegezték és azzal vádolták, hogy elhanyagolják a gyermeket, amiért anya nélkül nő fel. A McCain szóvivője mindezek után megerősítette, hogy a továbbiakban a szivárványcsalád nem fog feltűnni a további reklámblokkokban, amelyek az eddigi 60 másodperc helyett fél percesre redukálódnak.
Azt azonban tagadják, hogy mindez a rengeteg negatív reakció miatt lenne. „A kampányunk a sokszínű családi élet ünnepléséről szól. Továbbra is ábrázolni fogjuk őket is, hiszen szerepelnek majd plakátokon és a közösségi média felületeinken is” – tette hozzá a szóvivő és a vezetőség nevében szomorúságát fejezte ki amiatt, hogy egy hangos kisebbség ilyen nagy figyelmet kapott.
A teljes reklámvideó itt tekinthető meg: