Életmód

Változtassuk meg a világot! – Indul az idei globális LMBTQ kérdőív kitöltése

 

Mi a Humennél hiszünk a láthatóság erejében. Ezért is csatlakoztunk 2017-ben a CMI globális kezdeményezéséhez, és tavaly már kétezer magyar válaszadó szánt tíz percet az idejéből arra, hogy részt vegyen az online felmérésben. A kitöltési kedvet idén is segíti, hogy a kérdőív magyarul is elérhető.

 

A kérdőív EZEN A LINKEN érhető el.

 

Hogy miért fontos az LMBTQ közösség láthatósága? Tavaly nyáron mindenki a Coca-Cola szivárványos reklámplakátjairól beszélt Magyarországon. A kampány farvizén persze politikusok és politikai formációk is igyekeztek a homofób megnyilatkozásaikkal reflektorfénybe kerülni, de soha nem szabad elfelejteni, hogy ők csupán egy – határozottan hangos – kisebbség.

A társadalmi elfogadáshoz nagyban hozzájárul a közösségünk láthatósága. A társadalmi elfogadást segítheti az, amikor a kormányzati szervek és cégek is felismerik, hogy az LMBTQ közösség nem egy láthatatlan csoport, hanem érdemes számolni velünk és ránk is odafigyelni. Ahogy egyre több márka készít például meleg szereplőket és párokat felvonultató reklámokat, vagy kiállnak nyíltan az LMBTQ ügyek támogatása mellett, úgy nő a közösség láthatósága.

 

 

Ehhez a láthatósághoz mi is hozzájárulhatunk. Egy-egy márka az aktuális kampánya előtt számos dolgot mérlegel, és a döntésük megalapozásához adatokra van szükségük. Ebben segítik őket az olyan LMBTQ piackutató cégek, mint például a Community Marketing & Insights (CMI). A San Francisco-i székhelyű piackutatót még 1992-ben alapították a közösséghez tartozó szakemberek, hogy segítsenek megmutatni az LMBTQ közösséget. Elemzéseiket mára egyaránt használják állami intézmények és az üzleti élet vezetői, és hivatkoznak rájuk a befolyásos híroldalak egyaránt.

Idén már 14. alkalommal szervezik meg az LMBTQ közösség másfél hónapig tartó, globális kérdőíves felmérését. Az ebben való részvétel fontos visszajelzést ad az LMBTQ médiáknak és szervezeteknek, valamint adatokat biztosít például a civil szervezetek munkájához vagy az Európai Unió szakpolitikusainak, de azoknak a vállalatoknak is, amelyek érdekeltek a közösség kiszolgálásában, amelyek szponzorálják közösségünk jótékonysági kezdeményezéseit, és támogatják saját LMBTQ munkavállalóikat.

A kutatási céllal készülő felmérései eredményeit a CMI a részletes elemzésekkel együtt minden évben bárki számára elérhetővé teszi, ami adott esetben akár politikusok döntéseit is befolyásolhatja. Csatlakozzatok ti is, töltsétek ki a kérdőívet és változtassuk meg együtt a világot!

 

A kérdőív EZEN A LINKEN érhető el.

 

 

Previous post

Steiner Kristóf: Viselkedj!

Next post

Egy blogger anyuka szerint van rosszabb a koronavírusnál, például a transz gyerekek