Lifestyle

Tönkreteszi a karácsonyt a csókolózó pasik reklámja a vallásos csoport szerint

Egy csókolózó férfi párost ábrázoló reklám tönkreteszi a karácsonyt, legalábbis egy vallásos csoport szerint, ami éppen keresett valamit, amin jól felháborodhat.

Az ausztrál Bonds fehérnemű márka az Instagramon osztotta meg az egyik új reklámját. A fotón a való életben egy párt alkotó két férfi, Steve és Nicholas szerepel, a napot egy tál müzlivel és egy csókkal kezdve.

„Az apró pillanatok, amik a karácsonyi időszakot olyan különlegessé teszik”

– szerepel a fotó mellett, ezzel pedig a márka magára rántotta a gyehenna tüzét. (De az ausztrál bozóttüzeket mindenképp.)

 

 

A számos pozitív reakció mellett a FamilyVoice Australia nevű vallásos-családvédő szervezet szóvivője, David d’Lima is megjelent, aki ezek szerint a netet túrja alsómárkák reklámjait vizslatva.

„Hogy két férfi szenvedélyesen csókolózzon, miközben csupán egy Bonds alsónadrág van rajtuk, az az év minden részében aligha helyénvaló üzenet, de főleg nem karácsony előtt. A karácsony egy különleges időszak, aminek a családhoz és a hithez van köze. Sok ausztrál család nem fog többé szívesen vásárolni egy olyan cégtől, ami nyilvánvaló módon figyelmen kívül hagyja a születés időszakát. Arra ösztönözzük a márkát, hogy hagyjon fel az azonos nemű viselkedés reklámozásával, és hagyja abba a család és a hit erejének aláásását, különösen karácsony előtt”

– áll a kiadott hivatalos közleményükben.
 

 

A Bonds köszöni a figyelmeztetést, de eszük ágában sincs semmin se változtatni. A cég igazgatója, Emily Small rövid úton helyre tette a dolgokat:

„Olyan márka vagyunk, amely az összes ausztrált ünnepli, és a posztban szereplő párnak, valamint mindenki másnak egyenlően különleges és boldog ünnepi időszakot kívánunk.”

Másnap pedig kitettek egy új reklámot, amiben már nem csókolózó pasik szerepelnek. Ezt:

 

 

 

hirdetés
hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb