Hírek

Most a Super Bowl drag queen reklámján hőbörögnek a vallásos anyukák

Több konzervatív vallásos csoport is célba vette az amerikaifutball-szövetséget, amiért engedik, hogy drag queenek szerepeljenek a Super Bowl műsorideje alatti reklámblokkban.

A Sabra nevű humuszgyártó cég a múlt héten tett közzé egy kis ízelítőt legújabb reklámjából, amelyben két drag queen, Miz Cracker és Kim Chi szerepelnek. A reklám az amerikai Fox csatornán lesz látható a Super Bowl alatt – írja az LGBTQ Nation.

A reklám előzetese már csak azért is fontos az LMBTQ-közösség számára, mert ez a második alkalom, hogy drag queenek tűnnek fel a Super Bowl mérkőzései alatt, ami az egyik legnagyobb televíziós esemény Amerikában, és általában több mint százmillió nézőt vonz a képernyők elé. Az első drag queent szerepeltető Super Bowl reklám 2000-ben került vetítésre RuPaul főszereplésével.

 

 

A hírhedt One Million Moms azonban újra lecsapott, hogy „megvédjék” a számukra fontos családi értékeket, és hosszasan ecsetelték, hogy milyen kivetnivalókat találnak a mindössze tizenöt másodperces reklámban.

„A Sabra Dipping Company inkább a szexualitással kapcsolatos zavarokat akarja reklámozni, ahelyett, hogy a terméküket tennék a középpontba. Ez a számukra politikailag korrekt reklám elhomályosítja a férfiak és a nők biológiai megkülönböztetését. Az, hogy normalizálni szeretnék ezt az életstílust, teljes ellentétben áll azzal, amit a konzervatív, keresztény szülők tanítanak gyermekeiknek az Isten által teremtett szexualitásról. Köszönjük, Sabra! Most majd a szülőknek lesz mit megmagyarázniuk az összezavart gyerekeiknek.”

Arra nem tért ki a One Million Moms, hogy vajon mit is kell magyarázniuk a gyerekeiknek azon, hogy két előadó humuszt eszik a televízió képernyőjén, vagy hogy miért is olyan rossz az, ha a szülők beszélgetnek a gyerekeikkel.

A csoport a véleménynyilvánítás mellett egy petíciót is elindított, amelyben arra kéri a Foxot és az amerikaifutball-szövetséget, hogy vegyék le a reklámot: „A szülők azt kérik, hogy a továbbiakban ne hagyják jóvá a helytelen marketing kampányokat. Szükségünk van a közreműködésükre, hogy a mérkőzések minden korosztály számára nézhetőek legyenek.”

A One Million Moms azt állítja, hogy eddig több mint 16 ezer ember írta alá a petíciójukat.

Ezúttal nincsenek egyedül a harcban, egy másik konzervatív vallásos csoport, az American Society for the Defense of Tradition, Family, and Property is osztozik a véleményükön. Szerintük a Sabra legújabb reklámjával normalizálni akarja a transzneműséget.

„Mindezt annak köszönhetjük, hogy olyan sokan akarják népszerűsíteni a drag queen eseményeket a fiatal korosztály számára a nyilvános könyvtárakban” – írják az e-mailben, amelyben azt is közlik, az ő csoportjuk is indított egy petíciót annak érdekében, hogy a Super Bowl ne reklámozza a drag queeneket.

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb