Hírek

Leszbikus párral reklámozza kávéját a Douwe Egberts

A Douwe Egberts ezúttal egy gyönyörű és megható történetet mesél el csupán negyven másodperces reklámjában egy leszbikus párról, az internet pedig máris a szívébe zárta őket.

A holland kávégyártó cég új reklámja a Something to Share (Megosztani valamit) címet kapta, és gyönyörű mondanivalójával sikerült könnyet csalnia a nézők szemébe.

A reklám elején két fiatal lány csókjának lehetünk szemtanúi, de azonnal felpattannak a kanapéról, ahogy meghallják az érkező autó zaját odakintről. Hiába cselekednek gyorsan, és rohannak fel az emeletre, a házba belépő apuka még épp időben érkezik, hogy meglássa siető lányát a lépcsőn. Apa és lánya egy pillanatra egymás szemébe néznek, majd a fiatalok végleg az emeletre mennek. Ahogy a lány megérkezik a szobájába, üzenetet kap édesapjától, amelyben három kávéscsésze hangulatjelét látja, amivel a férfi arra céloz, hogy ideje megismerkednie lánya párjával.

 

 

A cég minden bizonnyal elérte célját, hiszen a Twitteren többen is kifejezték tetszésüket a reklámmal kapcsolatban. Olyan is akadt, aki máris inni akart a kávéból, amiért a reklám felmelengette a szívét. A reklám nemcsak az LMBTQ-közösségben talált népszerűségre, hiszen volt olyan, aki állítása szerint nem is az LMBTQ-közösség tagja, és így is a fél karját odaadná azért, hogy olyan apukája legyen, mint amilyen a reklámban van – idézi a Pink News.

 

 

Nyilván most sem maradhattak el a homofób nézők, de ezúttal olyanok is voltak, akik inkább az apró részletekre figyeltek, és a főszereplő lány szemüvegének épségéért aggódtak…

A tavalyi évben, 2019-ben a Renault reklámjában is részesei lehettünk egy gyönyörű leszbikus szerelmi történetnek, amely hasonlóan nagy népszerűségre tett szert a nézők körében.

 

 

hirdetés
Previous post

Homofób prédikáción vett részt az amerikai alelnök, és a Fehér Ház is közvetítette

Next post

Háromgyerekes családapa a meleg éjszaka élén