Itthon

Kövér László továbbra is a meleg Mikulásról szóló norvég reklámon pörög

A múlt vasárnapi Bayer show után Kövér László ezúttal a Híradó stábjának nyilatkozott a norvég posta reklámjáról, amelynek főszereplője egy meleg Mikulás. Mély nyomot hagyott benne a szűk négyperces videó.

 

 

Már régen találkoztunk ennyire ocsmány, gusztustalan provokációval, ami a hitünket, vallásunkat, meggyőződésünket érte” – foglalta össze tömören a politikus. Véleménye szerint a videót két súlyosbító tényező még aljasabbá teszi: egyrészt állami intézményről van szó „és nem Soros Gyuri bácsi NGO-iról”, másrészt gyermekeink legkedvesebb ünnepeinek egyikét gyalázza meg. „Mindennek van határa, csak az aljasságnak és az abszurditásnak nincs” – közölte. Az ilyen reklámok célja a tudatos provokáció a határok újabb és újabb kitágítására, és sunyi visszaélés a keresztényi türelemmel – számol be a Telex.

Az országgyűlés elnöke szerint Magyarország csak annyit tud tenni, hogy a saját határainkon megállítsuk az őrületnek ezt a hullámát. Hozzátette, hogy ő még emlékszik arra, hogy 2010 előtt minisztériumi döntés-előkészítő dokumentumok születtek arról – a nyugati példákat másolva –, hogy az óvodapedagógusok ne erőltessék a nemi sztereotípiákat.

A szavazóknak megüzente: mérlegeljék, mit veszíthetnek, ha ugyanúgy „elrontják a választást”, mint 2002-ben. A rezsicsökkentés elvétele, a migránsok beáramlása, a multikat kiszolgáló gazdaságpolitika mellett „a nem materiális értékeinket is le fogják nullázni.” Veszélybe kerül szerinte az elmúlt 12 év alatt elért anyagi és szellemi értéknövekedés.

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb