Itthon

Kiborult a kormánysajtó a magyar Douglas karácsonyi reklámján

Kövér László egy hete már végigturnézta a propagandasajtót, amikor a Bayer Show és a köztévés Híradó adásában a norvég posta karácsonyi reklámján szörnyülködött. (Abba most ne menjünk bele, hogy a magyar országgyűlés elnökének mi köze ahhoz, hogy egy másik ország milyen formában emlékezik meg arról, hogy ott 50 éve dekriminalizálták a homoszexualitást.)

A Douglas Magyarország karácsonyi reklámja után szegény Kövér Lászlónak bizonyára ismét fel kell kerekednie és újra a kereszténység legnagyobb ünnepének meggyalázásról elmélkedhet majd, csak mert a reklám a feltétel nélküli elfogadásról szól.

A Kreatív szúrta ki, hogy a reklámra máris lecsapott a 888.hu és a Magyar Nemzet is az “LMBTQ érzékenyítés” miatt. A reklámról megemlékezett azóta a Vadhajtások, a vidéki kormánylapok és a Demokrata is, utóbbi egyenesen “bizarr, polgárpukkasztó, LMBTQ-reklámról” ír, míg a Délmagyar “szomorú valóság” felütéssel és a reklámhoz nem kapcsolódó fotóval, egy kisfiút ölelő férfi fotójával kezd.

A Douglas kisfilmjében az édesapa ugyanis nem egy fiús ajándékot, hanem egy sminkpalettát ad át a késő tizenéves fiának, miközben ez a szöveg hallható:

“Egy felbecsülhetetlen értékű jel, hogy pontosan úgy szeret téged, ahogy vagy.

 

 

A videót elnézve azért – a jó eséllyel újabb turnéra induló – Kövér Lászlónak mi előre is üzenjünk tisztelettel, hogy amennyiben a fenti mondatot nem tudja értelmezni, akkor inkább ne elmélkedjen a kereszténységről.

 

 

hirdetés

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb