Életmód

Egyedülálló ösztöndíj lehetőség nyílik az e-kereskedelem iránt értdeklődő fiataloknak

A Trendhim indította el Trendhim Scholarship címmel saját ösztöndíját, melynek célja, hogy támogassa és erősítse az e-kereskedelem, azon belül is a marketing, divat, IT, kereskedelem, menedzsment vagy sales iránt érdeklődő fiatalok jövőjét.

A kiválasztás és a programban való részvétel feltétele, hogy a jelentkező hallgató tanulmányainak vagy a kutatásainak az e-kereskedelemhez kell kapcsolódnia. Cserébe a trendhim Scholarship egy évre 2000 euró támogatást biztosít.

 

 

Kortól függetlenül bárki jelentkezhet, az egyetlen kritérium, hogy az alább felsorolt területekhez kapcsolódjon a tanulmánya: divat, marketing, IT, sales, szervezet fejlesztés.

PhD hallgatók is jelentkezhetnek az ösztöndíjra. Elvárás, hogy a nyertesek egy rövid beszámolót írjanak majd arról, hogy az ösztöndíj hogyan segítette a tanulmányaikat, kutatásaikat. Az összeg utazási, konferencia, étkezési költségekre vagy akár iskolai tanulmányokra is fordítható.

További részletek a jelentkezésről és annak határidejéről a Trendhim honlapján olvashatóak.

 

Previous post

Saját reklámmal áll ki a pride mellett a svéd fegyveres erők

Next post

Magic Mirror 2018 – Otthon a „varázstükörben”